hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > حضور بیش از ۴۰ مرکز تابعه و پیوسته المصطفی در نمایشگاه هفته پژوهش

حضور بیش از ۴۰ مرکز تابعه و پیوسته المصطفی در نمایشگاه هفته پژوهش


دبیر اجرایی هفته پژوهش نیز گفت: بیش از ۴۰ مرکز از مراکز تابعه و پیوسته جامعه المصطفی در نمایشگاه معرفی دستاوردهای پژوهشی حضور دارند و این نمایشگاه با محوریت عرضه آثار فاخر سه سال گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران از قم،حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی نوبخت در نشست خبریکه در جامعه المصطفی برگزار شد، اظهار کرد:اختصاص غرفه‌ای خاص به نمایندگی استان گلستان ویژه طلاب اهل تسنن، اختصاص غرفه به کارهای پژوهشی بانوان، نشریات علمی جامعه و نمایندگی‌های خارج از کشور و مراکز پژوهشی المصطفی از ویژگی‌های نمایشگاه امسال است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی بیش از چهار هزار اثر تالیفی و ترجمه‌ای به ۴۲ زبان و ۲۴ موضوع تخصصی نشر داده است.

وی افزود: از ۱۲۰ اثر فاخر که از هفته پژوهش سال گذشته تاکنون توسط مرکز نشر المصطفی تولید شده در نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

علی الله‌اکبری مدیرکل روابط عمومی جامعه المصطفی نیز گفت: در هفته پژوهش از اثر ۱۳ جلدی آموزش گام‌به‌گام زبان فارسی با حضور مسوولان رونمایی خواهد شد.

علوم اسلامی و علوم انسانی با رویکرد اسلامی دو عرصه مهم در فعالیت جامعه‌المصطفی

معاون پژوهش جامعه المصطفی نیز در این نشست گفت: دستیابی به مرجعیت علمی به‌عنوان چشم اندازه هفته پژوهش در جامعه المصطفی مطرح است و این نهاد به‌عنوان سازمان آموزشی و پژوهشی است که عمده فعالیتش در این عرصه می‌باشد و در کنار آن به مسائل فرهنگی و تربیتی نیز توجه خاص دارد به‌ویژه اینکه از ملیت‌های مختلف در جامعه المصطفی در حال آموزش هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید عبادی با اشاره به برنامه‌ریزی برای دستیابی به مرجعیت علمی، اضافه کرد: انعکاس و احیای پژوهش‌ها، برگزاری نشست‌ها و همایش‌های علمی، کارگاه‌های دانش‌افزایی و توسعه پژوهش‌های کاربردی و میدانی از جمله این برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: علوم اسلامی و علوم انسانی با رویکرد اسلامی دو عرصه مهم در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی جامعه‌المصطفی است.

به گفته وی، «پژوهش، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی» شعار امسال هفته پژوهش جامعه المصطفی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد