hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اجرای 18 برنامه در هفته پژوهش از سوی جامعه المصطفی

اجرای 18 برنامه در هفته پژوهش از سوی جامعه المصطفی

دبیر هفته پژوهش جامعه‌المصطفی گفت: این نهاد علمی و پژوهشی ۱۸ برنامه اصلی برای هفته پژوهش امسال اجرا خواهد کرد.            

به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران از قم،حمیدرضا قلی‌زاده صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش در جامعه المصطفی برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعه‌المصطفی، برگزاری کرسی نقد کتاب، مناظره، وبینارها و نشست‌های علمی متمرکز و خاص، همایش، بازدید از مراکز تابعه و پیوسته المصطفی، رونمایی از تولیدات پژوهشی فاخر المصطفی، اجلاسیه نکوداشت انجمن‌ها، تشکل‌ها، اساتید و مدیران پژوهشی برتر از جمله برنامه‌های هفته پژوهش است.

وی اضافه کرد: فعال کردن سایت‌های مرتبط با هفته پژوهش، دعوت از شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی برای بازدید و مشارکت در نمایشگاه، دعوت از شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی و چاپ ویژه‌نامه از فعالیت‌های مراکز پژوهشی جامعه‌المصطفی از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه متمرکز دستاوردهای پژوهشی المصطفی است، گفت: شنبه ۲۰ آذرماه روز افتتاحیه و پنجشنبه ۲۵ آذرماه روز اختتامیه نمایشگاه همراه با تقدیر از دست‌اندرکاران نمایشگاه خواهد بود.

به گفته وی، استفاده حداکثری از ظرفیت مدارس پیوسته، پشتیبانی و حمایت از پژوهشگران و انجمن‌های علمی، استفاده مناسب از ظرفیت پژوهشگران، بازدیدها دوره‌ای، ارزیابی و تحلیل فعالیت‌ها، انجام آموزش‌های لازم به کادر پژوهشی المصطفی، استفاده از ظرفیت نمایندگی‌های خارج از کشور رویکردهای مهم دبیرخانه هفته پژوهش جامعه المصطفی است.

وی با بیان این‌که دبیرخانه دائمی هفته پژوهش در طول سال وظیفه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و هدایت برنامه‌های پژوهشی را بر عهده دارد، ادامه داد: با برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی همه ابعاد مورد نظر برای برگزاری هفته پژوهش منسجم، منظم و با محتوای علمی بسیار غنی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته‌است.

به گفته وی، سیاست‌گذاری، جهت‌دهی، برنامه‌ریزی، هدایت، حمایت، ساماندهی، ارزیابی و تحلیل وظیفه شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش است و این شورا ۱۵۶ مصوبه داشته که بیانگر اهتمام به جزییات کار در هفته پژوهش است.

 وی بااشاره به این‌که هدف اصلی دبیرخانه هفته پژوهش معرفی چهره آموزشی و پژوهشی المصطفی است، خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌های هفته پژوهش مورد ارزیابی و تحلیل قرار می‌گیرد، نقاط شعف و قوت برای ارتقاء وضعیت پژوهش در المصطفی واکاوی خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد