hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آلودگی هوا تا ۵ روز آینده گریبانگیر اصفهان است

آلودگی هوا تا ۵ روز آینده گریبانگیر اصفهان است

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: آلودگی هوا تا پنج روز آینده در این کلانشهر ادامه دارد و از سامانه بارشی در این مدت خبری نیست.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم جوی به نسبت پایدار در بیشتر مناطق استان در روزهای پیش رو، اظهار داشت: آسمان صاف تا قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد در بسیاری از مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دستکم تا پنج روز آینده خبری جز آلودگی هوا در شهر اصفهان نیست، افزود: طبق الگوهای هواشناسی در این مدت سامانه بارشی نخواهیم داشت و در مناطق مرکزی و صنعتی استان به ویژه کلانشهر اصفهان شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، کاهش کیفیت هوا و دید افقی فراهم است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به دمای صفر درجه می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و فرودگاه اصفهان با دمای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد