hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > حفاظت و حراست از 138 میلیون هکتار اراضی ملی کشور بعهده سازمان جنگلها ست.

حفاظت و حراست از 138 میلیون هکتار اراضی ملی کشور بعهده سازمان جنگلها ست.

معاون حفاظت از اراضی سازمان جنگلها گفت :حفاظت و حراست از 138 میلیون هکتار اراضی ملی کشور توسط سازمان جنگلها, مراتع و آبخیزداری انجام می گیرد. 

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-رضا افلاطونی معاون حفاظت از اراضی سازمان جنگلها که در همایش روسای ادارات منابع طبیعی  شهرستانهای خراسان رضوی در مشهد شرکت کرده بود افزود: حفاظت از 138 میلیون هکتار اراضی ملی در پهنه کشور جز با  مشارکت   مردم امکاپذیر نیست. 

وی با اشاره به اهمیت حفظ انفال گفت باید بازرسی ها و نظارتها به صورت دقیق و شهودی در سراسر عرصه های کشور توسط مدیران و کارشناسان منابع طبیعی انجام شود تا درصد خطا به حداقل ممکن برسد، وی با تاکید بر تشدید نظارت های پیشگیرانه از وقوع هرگونه جرم در این سازمان بزرگ گفت: باید همه تلاشها معطوف به نظارتهای اجرایی شود که این امر از طریق تنظیم ابلاغ و ارجاع صحیح و به موقع بخشنامه های مناسب امکان پذیر است. 

معاون حفاظت از اراضی سازمان جنگلها به آموزش همکاران, اعمال نظارت بر نیروی انسانی و جابجایی های مدیران و کارشناسان نظارت در حین کار تاکید نمود و افزود: قوانین تسهیل گر با رویکرد مثبت در مشارکت مردم و واگذاریها می تواند تا حدود زیادی مشکلات و نارسائیها را در این حوزه به حداقل ممکن برساند.

در این همایش یکروزه، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی نیز طی سخنانی خطاب به مدیران و روسای ادارات منابع طبیعی شهرستانها گفت: سرمایه اصلی هر سازمانی نیروی انسانی آن است. 

محسن فنودی افزود ما برای حفظ و حراست از انفال و سرمایه انسانی همواره می بایست ضمن اعتماد به کارشناسان خودو رعایت نظم و انضباط مالی و اداری، با انجام گشت و مراقبت , رعایت دقیق دستورالعملها, بخشنامه ها, آئین نامه ها و قوانین و مقررات ابلاغی به مصون سازی سیستم کمک کنیم.

وی با تاکید بر رعایت دقیق موافقتنامه ها و انجام به موقع مقررات گفت:باید نسبت به انجام دقیق و وفق مقررات امور اهتمام ویژه داشته باشیم. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی افزود باید فعالیتها و پروژه ها، مستند سازی شده و ضمن توسعه ارتباطات سالم و سازنده با قوه قضا , نیروی انتظامی, نمایندگان مجلس, فرماندار و مسئولین ادارات امکان اجرای پروژه ها را با مشارکت مردم توسعه دهیم. 

وی با تاکید بر لزوم حفظ و حراست از اموال اداره  گفت: با پیمانکاران مطابق قراداد رفتار نموده و با سرکشی منظم از مراحل اجرای پروژه ها زمینه سلامت کاری را فراهم آورید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد