hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کارگاه آموزشی ایمنی و بیمه در تاسیسات گردشگری گناباد برگزار شد

کارگاه آموزشی ایمنی و بیمه در تاسیسات گردشگری گناباد برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: کارگاه آموزشی ایمنی و بیمه در تاسیسات گردشگرید این  شهرستان برگزار شد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران -علیرضا شناسایی با بیان این مطلب افزود: این کارگاه آموزشی با همکاری شهرداری گناباد در محل اقامتگاه بومگردی قوامیه برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی و بیمه در تأسیسات گردشگری اظهار کرد: یکی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای صنعت گردشگری، بیمه است که  مهم‌ترین آن بیمه مسئولیت مدنی  بهره‌برداران در قبال کارکنان، مهمانان و بیمه آتش سوزی که این موضوع موجب آرامش خاطر گردشگران و بهره‌برداران در صورت بروز حوادث و  پرداخت هزینه‌های آن است.

شناسایی تصریح کرد: یکی دیگر از مباحث مهم در تاسیسات گردشگری موضوع ایمنی در تاسیسات گردشگری  و به‌خصوص واحدهای اقامتی با تأکید بر موضوع آموزش در پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی و انجام هماهنگی‌های هرچه بیشتر به‌منظور ایجاد استانداردها و شرایط ایمنی در تأسیسات گردشگری است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناباد افزود : در این کارگاه آموزشی که  با حضور 20 نفر از مدیران و بهره‌برداران واحدهای گردشگری برگزارشد سه موضوع مهم ایمنی، بیمه، مدیریت پسماند و آموزش عملی اطفاء حریق با حضور کارشناسان بیمه و دایره آتش‌نشانی  شهرداری گناباد برای شرکت کنندگان تشریح شد. 

شهرستان گناباد با داشتن 25 واحد گردشگری دارای پروانه فعالیت و داشتن دو میراث جهانی  یکی از قطب‌های گردشگری استان خراسان رضوی است.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد، مرکزاستان خراسان رضوی قرار دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد