hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آغاز پویش نهالکاری با مشارکت گروههای مردمی و جهادی در شهرستان بردسکن

آغاز پویش نهالکاری با مشارکت گروههای مردمی و جهادی در شهرستان بردسکن

پویش نهالکاری با مشارکت همه گروههای مردمی و جهادی در شهرستان بردسکن آغازشد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حمیدرضا اقبالی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن با اعلام این خبر گفت: هدف از پویش نهالکاری در سطح شهرستان ، فرهنگ سازی و اگاهی بخشی مردم در اهمیت حفظ و حراست از درختان و پوشش گیاهی می باشد.

وی افزود: مشارکت و استقبال کم نظیر همه گروههای مردمی ، سمن ها ، ورزشکاران ، گروههای جهادی و بهره برداران در این پویش بزرگ در واقع نمونه ای از همبستگی و همدلی اقشار جامعه در اجرای برنامه های خدا پسندانه بوده که بیانگر ایجاد دغدغه در مردم نسبت به مسائل منابع طبیعی است.

وی گفت: آبیاری و مراقبت و نگهداری نهال از کاشت نهال مهم تر است و معمولا نهال ها در مناطقی کاشته می شود که بابت نگهداری و آبیاری آنها با مشکل مواجه نشویم و طبیعتا در بذر پاشی گونه هایی مانند بنه و بادامشک نیز این مهم رعایت می شود تا از گونه های بومی استفاده و تنوع گیاهی نیز رعایت شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن خاطر نشان کرد پویش نهالکاری  و بذرکاری در شهرستان از آذر ماه سال جاری آغاز و تا پایان فروردین ماه که شرایط کشت نهال و بذر پاشی وجود دارد ادامه خواهد داشت ؛ وی از آحاد مردم بویژه طبیعت دوستان شهرستان خواست تا به این پویش بپیوندند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد