hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جزئیات درگیری طایفه ای مسلحانه با ۸ مجروح در شهرستان دنا

جزئیات درگیری طایفه ای مسلحانه با ۸ مجروح در شهرستان دنا

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در شهرستان دنا خبر داد.

سرهنگ "جهانبخش محمدی سیرت" گفت: ۲ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی مسلحانه در آن شهرستان دستگیر شدند.

وی در بیان جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در روستای "تمنک" از توابع شهرستان دنا بلافاصله ماموران انتظامی آن فرماندهی به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از بررسی صحنه مشخص شد که ۸ نفر از طرفین نزاع مجروح و به بیمارستان منتقل که وضعیت مزاجی آنها خوب می باشد.

محمدی سیرت تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده ۲ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان انگیزه خود از نزاع را اختلافات ملکی بیان داشتند، خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر عاملان نزاع در دستور کار پلیس قرار دارد و در حال حاضر امنیت در شهرستان برقرار است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، محمدی سیرت در پایان بیان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، بصورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد