hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تک‌رقمی ماندن بستری‌های سمنان برای پنجمین روز متوالی

تک‌رقمی ماندن بستری‌های سمنان برای پنجمین روز متوالی

برای پنجمین روز متوالی شمار بستری‌های روزانه کرونا در استان سمنان تک رقمی باقی ماند.

دکتر کامران قدس در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در یک شبانه روز گذشته 6 بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس خاطرنشان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 49 هزار و 473 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و از 13 لغایت 14 آذر ماه جاری بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، شش بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 10 هزار و 667 نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس ادامه داد: علاوه بر این 38 هزار و 806 بیمار نیز در 6 شهرستان تحت پوشش علوم پزشکی استان به صورت سرپایی شناسایی شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اضافه کرد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 9 هزار و 566 نفر رسید.

به گزارش ایسنا شمار بستری‌های روزانه در مناطق تحت‌پوشش علوم پزشکی سمنان در پنج روز اخیر و از 10 آذرتا امروز 14 آذرماه به ترتیب 9، 8، 6 ، 3 و 6 نفر بوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد