hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فعالیت‌های فرهنگی ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

فعالیت‌های فرهنگی ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خانواده های شهدا و ایثارگران در سطح جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت الاسلام حسین معصومی چهارشنبه دهم آذر در جریان سفر به شهرستان کوهسرخ با فاطمه نیکدل مکی مادر شهیدان «حسن و علی اکبر زحمتکش مکی»، فاطمه صغری زیرک همسر شهید «غدیر عندلیب علی آبادی» و جانباز ۶۵درصد «جواد پورمحمدعلی» دیدار کرد و ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: بی شک زندگی آسوده امروز ما مرهون قطره قطره خون شهیدان و جانفشانی ایثارگرانی است که با هدف قرب الهی به دفاع از سرزمین و ناموس خود برخاستند و این درخت نوپای انقلاب اسلامی ایران را با بذل جان خود حفظ کردند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین سرمایه معنوی نظام و انقلاب هستند و یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و فداکاری در جامعه محسوب می‌شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی افزود: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سطح جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
در این دیدار ها که رضا رمضانی فرماندار، حجت الاسلام رضایی تولایی امام جمعه، حسین رزمی رئیس بنیاد کاشمر و طوریان رئیس دفتر مدیر کل و روابط عمومی و حسینی رئیس اداره پشتیبانی بنیاد خراسان رضوی نیز حضور داشتند، حجت الاسلام معصومی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.
گفتنی است؛ شهرستان کوهسرخ در آذر۹۸ طی تقسیمات کشوری از شهرستان کاشمر جدا شده است و جامعه ایثارگری این شهرستان تحت پوشش بنیاد کاشمر است و پرونده ۶۲۸ شهید، ۱۸۲۶ جانباز و ۱۱۶ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد