hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تصویب پست سازمان یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری

تصویب پست سازمان یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری

رئیس سازمان جنگلها مراتع و آبخیزداری کشوردر گردهمایی مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استانهای کشور در مشهد با اعلام این خبر گفت : در  راستای ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی جنگلبانان ، و با پیگیری های بعمل آمده،  موفق به اختصاص پست سازمانی برای نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آّبخیزداری شدیم.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران- منصور افزود : جنگلبانان در خط مقدم حفاظت و حراست از اراضی ملی هستند که برای  ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی  این حافظان بی ادعا در 68 استان کشور یک میدان یا خیابان بنام جنگلبان نامگذاری شده است.

وی با اشاره به تلاش های بی وقفه کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری در سراسر کشور گفت : با حرکت جهادی در یک سال موفق به بیش از 55 میلیون هکتار اجرای پروژه کاداستر اراضی ملی شده ایم که این رقم چندین برابر میانگین سنوات گذشته است.

دکتر منصور افزود طبق قانون باید محل استقرار  15 گونه در حال انقراض بعنوان ذخیرگاه شناسایی شود که در سال گذشته موفق به شناسایی 410 هزار هکتار ذخیره گاه شدیم که این رقم نیز چندین برابر میانگین سنوات گذشته است.

وی گفت: برای اولین بار در کشور مرکز بین المللی مدیریت جامع حوزه های آبخیز با موافقت یونسکو و همچنن مرکز فناوری و نوآوری های منابع طبیعی  در سازمان جنگلها مراتع و آبخیزداری کشور ایجاد شده است .




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد