hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نمایشگاه دائمی مبلمان از ششم آذر در پدیده دایر می‌شود

نمایشگاه دائمی مبلمان از ششم آذر در پدیده دایر می‌شود

نمایشگاه دائمی مبلمان پدیده با ارائه محصولاتی با کیفیت با روشی متفاوت در فروش و به صورت مزایده‌ای از شنبه ششم آذر دایر می‌شود.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-در این نمایشگاه دائمی هر هفته ۹ دست مبلمان مدرن و کلاسیک به نمایش درمی‌آید و پس از فروش به صورت مزایده‌ای ست‌های بعدی را جایگزین می‌کنیم.
این نمایشگاه دائمی در فضایی به مساحت هزار مترمربع اجرایی شده و از شنبه ششم آذر ماه رسماً کار خود را در مرکز تعطیلات و سرگرمی پدیده شاندیز، آغاز می‌کند.
محصولاتی که در این نمایشگاه به فروش می‌رسد تکرار ناشدنی است و عموم علاقمندان می‌توانند برای بازدید و خرید مبلمان‌های خاص و با کیفیت ارایه شده، اقدام نمایند. همچنین محصولاتی ارائه شده در این نمایشگاه از ۱۰ تولیدی برتر ایران است و ست‌های مبلمان از چوب و رنگ درجه یک پلی‌استر ارایه شده که از ۴۰ میلیون تا ۴۸۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است.
تفاوت این نمایشگاه  با نمایشگاه‌های مشابه برگزار شده در سطح شهر و کشور، تنوع محصولات و کیفیت بالای قابل رقابت با انواع مبلمان‌های خارجی است.
نمایشگاه دائمی مبلمان‌های لوکس در پدیده از شنبه ششم آذرماه رسما آغاز به کار خواهد کرد و ساعات بازدید از آن نیز ۱۱ ظهر الی ۲۱ می باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد