hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مرگ ۱۱ کرمانشاهی بر اثر ابتلا به کرونا

مرگ ۱۱ کرمانشاهی بر اثر ابتلا به کرونا

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی شبانه‌روز گذشته ۱۱ نفر دیگر از هم‌استانی قربانی کرونا شدند.
مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون یک‌هزار و ۲۳۷ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۵۹۲ نفر هم با تزریق رمدسیویر بستری موقت هستند.
او تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه را ۲۱۹ مورد اعلام کرد و گفت : ۴۲ بیمار با حال وخیم با لوله‌گذاری تنفسی به زندگی ادامه می‌دهند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد بیماران بستری در بیمارستان شهرستان‌ها را ۴۳۸ بیمار اعلام کرد و افزود: بیشترین تعداد بیماران در بیمارستان‌های هرسین و اسلام‌آباد غرب با ۷۰ بیمار بستری هستند.
او افزود: درحال حاضر ۴۶ کودک با علائم ابتلا به کرونا در بیمارستان محمد کرمانشاهی بستری هستند که هشت نفر از این تعداد در بخش‌ویژه تحت مراقبت درمانی هستند.
محمدی با اشاره به جانباختن ۱۱ نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به ۲ هزار و ۴۸۴ نفر رسید.
او با اشاره به سقف زمانی مشخص شده برای افراد ۱۸ سال به بالا در استان، گفت: این گروه سنی ۹ روز دیگر یعنی تا ۱۰ مهرماه فرصت برای تزریق واکسن کرونا دارند .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد