hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > انتخابات ارکان هیأت مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان برگزار شد

انتخابات ارکان هیأت مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان برگزار شد

در نخستین جلسه هیأت‌مدیره خانه مطبوعات اصفهان، انتخابات ارکان هیأت مدیره خانه مطبوعات اصفهان با نظارت بازرسان و نماینده ناظر برگزار شد.

در نخستین جلسه هیأت‌مدیره خانه مطبوعات اصفهان، انتخابات ارکان هیأت مدیره خانه مطبوعات اصفهان با نظارت بازرسان و نماینده ناظر برگزار شد.

به گزارش رویداد امروز، جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت‌مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان، با حضور علی حاجی‌زکی معاون فرهنگی رسانه‌ای و مرضیه باقرصاد رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و اعضای جدید و سابق هیأت مدیره خانه مطبوعات در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان برگزار شد.

علی حاج‌زکی معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در اظهارات کوتاهی با تأکید بر جایگاه والای خانه مطبوعات در رسیدگی به مسائل اصحاب رسانه بر لزوم هم‌افزایی در بین اعضا تأکید کرد.

وی ضمن تبریک به اعضای هیأت مدیره جدید و تقدیر از تلاش‌های اعضای سابق از هر دو گروه درخواست کرد تا ضمن همکاری و استفاده از تجارب گذشته برای فراهم شدن زمینه مشارکت همه اعضای خانه مطبوعات اصفهان برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت گیرد.

مرضیه باقرصاد، رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز با تشریح روند برگزاری انتخابات اخیر هیأت مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان از تلاش‌ اعضای سابق هیأت مدیره تقدیر و ضمن تبریک به اعضای هیأت مدیره جدید، اعلام آمادگی کرد همکاری کاملی با این هیأت مدیره داشته باشد.

وی با اشاره به برخی مسائل و فعالیت‌های صورت گرفته در گذشته، همدلی و هم‌افزایی را راز عبور از مشکلات موجود در خانه مطبوعات دانست و از همه اعضای درخواست کرد تا با مشارکت در کنار اعضای هیأت مدیره به پیش‌برد امور کمک کنند.

در ادامه نیز با حضور معاون معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از مدیر و هیأت‌مدیره سابق خانه مطبوعات استان تجلیل شد.

در ادامه نیز انتخابات ارکان هیأت‌مدیره برگزار شد که بر این اساس «منصور گلناری» به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان، «زهره قندهاری» به عنوان رئیس هیأت‌مدیره، «احمدرضا منزه» به عنوان نایب‌رئیس هیأت‌مدیره، «علی صالحی» به عنوان خزانه‌دار و «زینب هاشمی» نیز به عنوان منشی انتخاب شدند.

این در حالی است که با وجود تعداد قابل توجه خبرنگاران و بانوان فعال رسانه‌ای در عرصه مطبوعاتی استان اصفهان، پس از نزدیک به سه دهه حضور یک خبرنگار و یک بانو در رأس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان در این دوره از هیأت مدیره رقم خورد.

انتخاب «احمدرضا منزه» نیز که به عنوان خبرنگار در انتخابات اخیر هیأت مدیره حضور یافته بود به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات اصفهان نیز باعث حضور جدی خبرنگاران در کنار مدیران رسانه‌ای در رأس ارکان تصمیم‌گیری این تشکل صنفی شد. 

«احمدرضا منزه» دبیر گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی است و تاکنون در جشنواره‌های مختلف مطبوعاتی در سطح استانی، ملی و بین‌المللی موفق به کسب موفقیت‌های زیادی شده و از روزنامه‌نگاران برتر کشور شناخته می‌شود.

در پایان نیز برای جلسه بعدی هیأت مدیره تصمیم‌گیری شده و در راستای اجرای فرایند تغییر و تحول در اداره امور و اختیارات خانه مطبوعات استان اصفهان زمان‌بندی و نمایندگان منتخب هیأت مدیره جدید و سابق انتخاب تعیین شد.

 

احمدرضا منزه
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد