hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > مجتمع رسانه ای توسط خانه مطبوعات در سمنان ایجاد شود

مجتمع رسانه ای توسط خانه مطبوعات در سمنان ایجاد شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر ارائه برنامه های خانه مطبوعات این ظرف دو ماه آینده گفت: خانه مطبوعات باید برای تجمیع خبرنگاران مرکزی تحت عنوان "مجتمع رسانه ای" در سمنان ایجاد نماید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در نشست با اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات این استان گفت: این خانه باید برای توسعه فعالیت ها در ابعاد مختلف ظرف دو ماه برنامه های خود را در بخش های اموزشی و و ارائه آموزش های لازم به خبرنگاران به صورت مجازی و حضوری و نیز اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات با تاکید بر رفع اشکالات فعلی و تاکید بر پررنگ تر شدن نقش و حضور خبرنگاران در آن ارائه دهد.
وی، ارائه خدمات رفاهی به خبرنگاران را از دیگر خواسته های خود از اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات بیان کرد و اظهار داشت: این خدمات نباید منحصر به موارد محدود و آن هم سالی یکبار شود بلکه باید این خدمات رفاهی باید مستمر و ماندگار برای خبرنگاران در طول سال باشد.
فلاح بر ایجاد مرکزی تحت عنوان "مجتمع رسانه ای" توسط خانه مطبوعات استان در سمنان تاکید کرد و افزود: این مرکز باید به مکانی برای حضور و فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه تبدیل شود.
برخی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان سمنان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های این خانه به تلاش برای برگزاری جشنواره مطبوعات در سمنان و نیز فعالیت در خصوص ساماندهی خبرنگاران اشاره کردند.
در این نشست ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز حضور داشت.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد