hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تولید پایدار گاز طبیعی مرهون امنیت پایدار و تلاش های نیروی انتظامی است

تولید پایدار گاز طبیعی مرهون امنیت پایدار و تلاش های نیروی انتظامی است

مديرعامل شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد گفت: به بركت خون شهدا و مجاهدت های يگانهاي نظامي و انتظامي، امروز یکی از برجسته ترین مولفه های جمهوري اسلامي ايران امنيت است.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-سيد مجيد منبتي در حاشيه بازديد فرمانده نيروي انتظامي خراسان رضوي از اين مجتمع گازي و طي نشستي گفت: پالايشگاه گاز شهيد هاشمي نژاد به دليل موقعيت استراتژيك خود به عنوان حياتي ترين مركز اقتصادي و قطب توليد انرژي در شمال و شمال شرق كشور، مسئوليت تامين گاز شش استان كشور را بر عهده دارد.

وي تصريح كرد: مولفه كار و اقتصاد ملي متغيرهاي بسيار زيادي دارد كه مهمترين آن بحث برقراري امنيت است و با توجه به جايگاه مهم استان خراسان رضوي بويژه شهرستان سرخس در رشد اقتصادي كشور، به لطف امنیت پایدار شاهد توليد پايدار گاز طبيعي در اين خطه مرزي هستيم.

مديرعامل پالايشگاه خانگيران ادامه داد: در حال حاضر با همت نيروهاي نظامي و انتظامي استان در جهت برقراري امنيت كامل منطقه، بستر مناسبي براي ورود سرمايه گذاران داخلي و خارجي به شهرستان سرخس فراهم شده و پنج شركت خصوصي در زمينه محصول گوگرد و ايجاد ارزش افزوده بالاتر از اين محصول استراتژيك در این منطقه سرمايه گذاري كرده اند.

 منبتي بيان داشت: در آينده نزديك شاهد بهره برداري از اين واحدها و اشتغال جوانان شهرستان سرخس خواهيم بود.

اين مقام مسئول تاكيد كرد: با عمل به مسئوليت هاي اجتماعي شركتي و راه اندازي نخستين مركز رشد وزارت نفت در موضوع توسعه كسب و كار، استفاده از توان شركت هاي دانش بنيان   و خريد از سطح شهرستان گام برداشته ايم و اين مهم باعث اشتغال جوانان و توانمند سازي شركت هاي محلي شده است.

وي با اشاره به اينكه امنيت پايه و اساس همه فعاليت ها است يادآور شد: در سايه همراهي مردم و تلاش شبانه روزي نيروهاي نظامي و انتظامي و دستگاه هاي اطلاعاتي، شهرستان سرخس جزو امن ترين شهرستان هاي استان خراسان رضوي است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد