hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بررسی راههای توسعه فعالیت های فرهنگی هنری در محله های اسلامی شهرهای استان سمنان

بررسی راههای توسعه فعالیت های فرهنگی هنری در محله های اسلامی شهرهای استان سمنان

زمینه های همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با قرارگاه شهید شاطری در توسعه فعالیت های فرهنگی هنری در محله های اسلامی شهرها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در این نشست که با حضور فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و ابوالفضل دلآرام معاون امور هنری و سینمایی این اداره کل برگزار شد دبیر قرارگاه شهید شاطری گزارشی از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ... ارائه شده در قالب محله های اسلامی در شهرهای استان سمنان ارائه کرد.
حجت الاسلام پهلوان فر، از ایجاد 23 محله اسلامی در سطح هشت شهر این استان خبر داد و افزود: از این تعداد هشت محله در سمنان، پنج محله در شاهرود، سه محله در دامغان و یک محله در سایر شهرهای مهدیشهر، درجرین، ایوانکی، آرادان، میامی و گرمسار ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه این محله ها دارای ساختار و شورای محله است افزود: در این شوراها از همکاری مردم، مساجد و روحانیت نیز استفاده شده است.
پهلوان فر با تاکید بر اینکه در این محله که بیشتر آنها در مناطق کم برخوردار شهرها ایجاد شده است تلاش شده تا با فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت و نیز ایجاد کمیته های مختلف از جمله جوانان و ... به بررسی و رفع مسایل و مشکلات و رفع کمبودها در این محله ها پرداخته شد.
در این نشست در خصوص راههای همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در محله های اسلامی شهرها بحث و تبادل نظر شد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد