hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > برگزاری اولین نشست مشورتی فرهنگ و هنر در سمنان

برگزاری اولین نشست مشورتی فرهنگ و هنر در سمنان

اولین نشست شورای مشورتی فرهنگ و هنر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در مجتمع فرهنگی و هنری کومش سمنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، این نشست با حضور شش تن از صاحبنظران و فعالان فرهنگی و اجتماعی سمنان با هدف استفاده از نظرات مشورتی آنان برای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید، استفاده از نظرات مشورتی افراد صاحبنظر در مسایل مختلف فرهنگی، اجرایی و اجتماعی را از سیاست ها و راهبردهای این اداره کل در دوره جدید بیان کرد و خواستار ارائه دیدگاهها و نظرات در این خصوص شد.
فرشید فلاح با تاکید بر اینکه این نشست ها حداقل هر دو هفته یکبار برگزار شود خاطرنشان کرد: با توجه مسایل و مشکلات و نیز تنوع و گستردگی فعالیت های این اداره کل ضرورت برگزاری این نشست ها بیشتر احساس می شود.
در این نشست مشورتی شرکت کنندگان به بیان دیدگاهها و نظرات خود در خصوص راههای توسعه فرهنگ و هنر و رفع مشکلات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه های اعتباری، نیروی انسانی و ... پرداختند.
شرکت گنندگان با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ و هنر، لزوم اولویت دادن به فرهنگ را مورد تاکید قرار دادند و دیدگاههای خود را در این زمینه بیان کردند.
در اولین نشست مشورتی فرهنگ و هنر معاونان امور هنری و سینمایی، فرهنگی و رسانه ای این اداره کل و نیز مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز حضور داشتند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد