hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی

مدیرکل فرهنگ و. ارشاد اسلامی استان سمنان با نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی دیدار و با وی در خصوص مسایل و مشکلات و نیز برنامه های فرهنگی هنری این اداره کل گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در این دیدار که معاون فرهنگی و رسانه ای این اداره کل نیز حضور داشت گزارشی از وضعیت نیروی انسانی، شرایط اعتباری و نیز فعالیت های فرهنگی هنری ارائه کرد و خواستار حمایت نمایندگان استان از فرهنگ و رفع نیازهای بخش فرهنگ و هنر این استان شد.
وی با اشاره به تنوع فعالیت ها و وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمبود نیروی انسانی و اعتبارات این اداره کل را مورد تاکید قرار داد و گفت: در پنج سال اخیر شمار کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان از 120 نفر به 80 نفر کاهش یافته است.
فلاح همچنین شرایط اعتباری بخش فرهنگ و هنر را متناسب با وظایف و ماموریت های گسترده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ندانست و خاطرنشان کرد: اعتبارات این اداره کل در سال های اخیر به تدریج کاهش یافته و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری نیازمند اعتبارات و حمایت لازم است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حوزه کتاب، سینما، نمایش، موسیقی، کانون های فرهنگی هنری مساجد، آموزشگاههای آزاد هنری، انجمن های فرهنگی و هنری و موسسه های قرآنی را از مجموعه های مرتبط با فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرد و گفت: ساختار نیروی انسانی و اعتباری این اداره کل با این گستردگی ماموریت های متناسب نیست و فعالیت های فرهنگی و هنری و برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز داشتن نگاه ویژه به بخش فرهنگ باید در کلان کشور مورد توجه و حمایت باشد.
علی اکبر علیزاده نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت فرهنگ و لزوم توجه به این حوزه، نسبت به حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری و نیز برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد