hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > احمدی: هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده‌ام

احمدی: هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده‌ام

رحمان احمدی دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال سپاهان گفت: قراردادی با باشگاه سپاهان امضا نکردم و هدفم فقط کمک کردن به این باشگاه است.
رحمان احمدی  درباره حضورش در سپاهان گفت: هفته گذشته آقای ساکت با من تماس گرفت تا جلسه‌ای با ایشان داشته باشم. با توجه به اینکه سپاهان مربی دروازه‌بانی نداشت از من خواسته شد تا در آستانه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به این تیم کمک کنم و من هم بدون مشکل خاصی این خواسته باشگاه سپاهان را قبول کردم.
وی درباره اینکه آیا قراردادی با باشگاه سپاهان امضا کرده است یا خیر، تأکید کرد: من با سپاهان نه بحث مالی انجام دادم و نه قراردادی امضا کردم. اینجا مثل خانه خودم است و خوشحال می‌شوم به تیمی که قبلاً در آن بازی کرده‌ام، کمک کنم.
دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که «آیا قرار است نویدکیا سرمربی سپاهان شود؟»، تصریح کرد: من از این موضوع اطلاع ندارم و بهتر است خود نویدکیا در این مورد صحبت کند.
احمدی در مورد اینکه آیا از فوتبال خداحافظی کرده است، اظهار داشت: هنوز خداحافظی نکردم و اتفاقاً دیروز که به زمین رفتم خیلی دوست داشتم دوباره بازی کنم. اگر پیشنهادی برسد، بازی خواهم کرد، در غیر این‌صورت کار مربیگری را شروع می‌کنم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد