hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نویدکیا فلسفه فوتبال را در سپاهان تغییر داد

نویدکیا فلسفه فوتبال را در سپاهان تغییر داد

مربی سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: محرم نویدکیا با مربیان بزرگی کار کرده و از همه ابزارهای تیم برای گل زدن استفاده می‌کند اما حذف شدن از آسیا ضربات زیادی به این تیم وارد کرد.
حسین چرخابی  ، با اشاره به عملکرد محرم نویدکیا در تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: این تیم از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ امسال به همراه پرسپولیس و در درجه‌ پایین‌تر استقلال است.
وی ادامه داد: نویدکیا تغییرات زیادی در تیم نداد و قبول کرد بازیکنانی که قلعه‌نویی در این تیم به کار گرفته، بازیکنان خوبی هستند اما فلسفه‌ فوتبال را در سپاهان تغییر داد و از تمام ابزار تیم برای گل زدن استفاده می‌کند که می‌تواند برای این تیم موثر باشد.
سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: نویدکیا دوره‌های مربیگری را پشت سر نگذاشته اما او با مربیان بزرگی کار کرده و این موضوع خیلی به او کمک می‌کند. نویدکیا از هر مربی ویژگی‌های مثبتی را برداشت کرده و این ویژگی‌ها را در تیم‌ خود پیاده می‌کند.
چرخابی با اشاره به عدم حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: هر تیمی که به آسیا می‌رود آب‌دیده‌تر می‌شود اما متأسفانه سپاهان در فصل گذشته با دست خودش، خود را از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشت و حوادثی که در بازی با پرسپولیس اتفاق افتاد سبب شد که این تیم از لیگ قهرمانان آسیا دور شود و این دور شدن ضربات زیادی به این تیم وارد کرد.
وی درباره بازی پیش روی این تیم با پرسپولیس بیان کرد: این دیدار یک بازی 12 امتیازی است و یکی از بازی‌های مهم چند سال اخیر فوتبال ایران است چون پرسپولیس با اضافه شدن بازیکنانش یک تیم کامل ساخته و سپاهان هم کاملاً احیا شده است.
مربی فوتبال اصفهان اضافه کرد: اگر تیم‌ها همین شرایط را حفظ کنند و با همین نیرو و قوا به این مصاف برسند، بدون شک در این مسابقه شاهد دیداری تهاجمی و زیبا خواهیم بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد