hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > احمدی: داشته‌هایم را مدیون سپاهان هستم/ نیازمند دروازه‌بان اول ایران است

احمدی: داشته‌هایم را مدیون سپاهان هستم/ نیازمند دروازه‌بان اول ایران است

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سپاهان گفت: پیام نیازمند در چند سالی که در سپاهان بوده آن‌قدر خوب عمل کرده که در حال حاضر دروازه‌بان اول ایران است.

رحمان احمدی ، درباره بازگشت خود به سپاهان اظهار داشت: حضور دوباره در سپاهان برای من باعث افتخار است چون سال‌های سال در این تیم بودم و از باشگاه و هواداران سپاهان خاطرات تلخ و شیرین و بسیار خوبی دارم. از صمیم قلب از بازگشت به مجموعه بزرگ سپاهان خوشحالم و هر کاری از دستم برآید برای موفقیت آن انجام می‌دهم.

وی افزود: وقتی به تیمی علاقه داشته باشید از جان و دل برای آن مایه می‌‌گذارید و من هم در سپاهان تا جایی که توان داشتم تلاش کردم. یادم می‌آید در یک بازی در بندرانزلی به پهلوی من ضربه‌ای وارد شد و زمانی که به اصفهان برگشتیم پزشک گفت کلیه‌ات خونریزی کرده و نباید بازی کنید، اما یک بازی مهم برابر پرسپولیس در پیش داشتیم و من هم درون دروازه ایستادم چون واقعاً به سپاهان علاقه داشته و دارم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه هیچ منتی بر سر باشگاه و هواداران سپاهان نمی‌گذارم، ادامه داد: داشته‌ها و شهرت خود را مدیون این تیم می‌دانم و سپاهان را بسیار دوست دارم.

وی درباره انتظار هواداران سپاهان از این تیم برای بازگشت به دوران اوج گفت: کار بسیار سخت و سنگینی داریم و امیدوارم همه دست به دست هم دهند و پیشکسوتان سپاهان نیز کمک کنند تا سپاهان به روزهای اوج خود برگردد. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنیم.

احمدی درباره دیدار حساس تیمش مقابل النصر عربستان بیان کرد: فیلم بازی‌های این تیم را دیده‌ و شناخت نسبی از النصر به دست آورده‌ایم و امیدوارم بازیکنان به دستورات کادر فنی عمل کرده و نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی درباره تفاوت جو تیم فوتبال سپاهان نسبت به گذشته تصریح کرد: آن زمان صمیمیت بین بچه‌ها بسیار زیاد بود و بازیکنان تیم با خانواده‌های خود دور یکدیگر جمع می‌شدند و روزهای خوبی داشتیم. اصلاً این‌طور نبود که بازیکنی به خاطر بازی نکردن قهر کرده و حاشیه ایجاد کند و برای همه موفقیت و نتیجه گرفتن تیم مهم بود. امیدوارم بتوانیم این رویه را به تیم فعلی نیز القا کنیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد پیام نیازمند گفت: به نظر من پیام در چند سالی که در سپاهان بوده آن‌قدر خوب عمل کرده که در حال حاضر دروازه‌بان اول ایران است. اگر او در تیم ملی نباشد باید به تصمیم سرمربی شک کرد و فکر می‌کنم می‌تواند دروازه‌بان اول تیم ملی باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد