hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ناهاری که از وقتش گذشته بود

ناهاری که از وقتش گذشته بود

در حالی که ورزشکاران ایرانی در روز پنجم بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا مدال‌های خوبی را به دست آوردند، یکی از عجیب‌ترین اتفاقات ورزش ایران در این مسابقات رقم خورد! دور حذفی مسابقات تیراندازی با کمان در بخش ریکرو انفرادی زنان، در حالی برگزار شد که زهرا نعمتی بانوی قهرمان جهان و پارالمپیک که یکی از امیدهای کاروان ایران برای کسب مدال به شمار می‌رفت، پس از پشت سر گذاشتن حریفانی از پاکستان و قزاقستان، در مرحله یک‌چهارم نهایی باید با کماندار اندونزیایی رقابت می‌کرد اما یک اتفاق عجیب و باورنکردنی باعث حذف او شد!
در حالی که ورزشکاران ایرانی در روز پنجم بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا مدال‌های خوبی را به دست آوردند، یکی از عجیب‌ترین اتفاقات ورزش ایران در این مسابقات رقم خورد! دور حذفی مسابقات تیراندازی با کمان در بخش ریکرو انفرادی زنان، در حالی برگزار شد که زهرا نعمتی بانوی قهرمان جهان و پارالمپیک که یکی از امیدهای کاروان ایران برای کسب مدال به شمار می‌رفت، پس از پشت سر گذاشتن حریفانی از پاکستان و قزاقستان، در مرحله یک‌چهارم نهایی باید با کماندار اندونزیایی رقابت می‌کرد اما یک اتفاق عجیب و باورنکردنی باعث حذف او شد! ظهر پنجشنبه مسئولان ایران به نعمتی گفتند هنگام صرف ناهار است و مرحله بعدی ساعت 14 به وقت محلی آغاز می‌شود. نعمتی هم با همین تصور برای صرف ناهار، محل تیراندازی را ترک کرد که یکباره میلاد وزیری یکی از اعضای تیم با سراسیمگی به محل آمده و به نعمتی اعلام کرد رقبا در حال رقابت هستند. نعمتی راهی محل برگزاری مسابقه می‌شود اما کار از کار گذشته بود و نبود نعمتی به منزله انصراف او محسوب شد. به همین سادگی او از صعود به مرحله بعد بازماند و همه را شوکه کرد. نعمتی که بعد از این اتفاق گریه می‌کرده و شرایط روحی خوبی نداشته، در گفت‌وگویی خودش را مقصر اعلام کرد!
شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص حذف عجیب نعمتی، چنین صحبت کرد: «اتفاق خوبی نبود اما ورزشکاران این رشته و سایر ورزشکاران در جریان مسابقات هستند. از همه می‌خواهم که تا پایان مسابقات صبوری کنند و اجازه دهند تا کمیته ملی المپیک، بررسی دقیقی از این موضوع داشته باشد و نتیجه را اعلام کند.»
واکنش محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هم چنین بود: «من با آقای شعبانی بهار رئیس فدراسیون صحبت کردم. درست است که زهرا نعمتی و مربی ایشان مسئولیت را گردن گرفته‌اند و گفته‌اند که اشتباه از آنها بوده ولی این قضیه نیاز به بررسی بیشتر با رئیس فدراسیون، مربی و بازیکن دارد. الان زمان مناسبی برای این کار نیست، چون مشکلی را از ما حل نمی‌کند و نباید اثری روی روند تیم بگذارد. بعداً تصمیم مقتضی در مورد کسانی که در این موضوع سهل‌انگاری کرده و مسئول اصلی و مستقیم بوده‌اند، گرفته خواهد شد.» گفتنی است پس از این اتفاق، تیم میکس ریکرو ایران متشکل از زهرا نعمتی و صادق اشرفی در رقابتی فشرده با تیم لائوس 5 بر 4 پیروز و حریف ژاپن در مرحله یک‌هشتم نهایی شد اما در این مرحله با شکست سنگین 6 بر صفر از راهیابی به مرحله بعد بازماند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد