hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بررسی وضعیت کتابخانه عمومی شهرستان سرخه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان

بررسی وضعیت کتابخانه عمومی شهرستان سرخه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان

وضعیت کتابخانه عمومی شهرستان سرخه و لزوم احداث کتابخانه ای جدید برای این شهر روز سه شنبه در نشستی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فرماندار سرخه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد به فرسوده و ایمن نبودن ساختمان فعلی کتابخانه عمومی سرخه اشاره کرد و گفت: طبق نظر کارشناسان، ساختمان کتابخانه فعلی برای ادامه فعالیت مناسب نیست و این کتابخانه هم اکنون تعطیل شده است.

وی با اشاره به مستحکم نبودن این ساختمان ادامه داد: شهرداری سرخه آماده است تا زمینی به وسعت یک هزار و 400 مترمربع را در اختیار قرار دهد تا کتابخانه جدید در این مکان ساخته شود و زمین کتابخانه فعلی برای استفاده فرهنگی در اختیار شهرداری قرار گیرد.

فرماندار شهرستان سرخه نیز با اشاره به ویژگی ها و شرایط کتابخانه فعلی، از آمادگی یک خیر برای تقبل بیش از 50 درصد هزینه ساخت کتابخانه فعلی خبر داد.

علی محمد موئدی زاده گفت: کتابخانه فعلی فاقد استحکام لازم است و با توجه به ظرفیت های این شهرستان و وجود بین چهار تا پنج هزار نفر عضو کتابخانه در این شهرستان ساخت کتابخانه جدید برای سرخه ضروری است.

در این نشست که شهردار سرخه، قائم مقام و معاون توسعه منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نماینده ای از سازمان برنامه و بودجه استان و نیز ذیحساب این اداره کل نیز حضور داشتند در خصوص راههای تسریع در اجرای روند ایجاد کتابخانه و رفع مشکلات فعلی این شهرستان در خصوص تامین فضای کتابخانه ای بحث و تبادل نظر شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد