hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بررسی مسایل کتابخانه عمومی روستای میقان شاهرود در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان

بررسی مسایل کتابخانه عمومی روستای میقان شاهرود در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان

مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی استان سمنان در نشستی با مدیرکل اوقاف و امور خیریه سمنان مسایل مرتبط با کتابخانه روستای میقان شاهرود را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح به همراه محمد طاهریان مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی استان سمنان در این دیدار با اشاره به شرایط ساخت کتابخانه عمومی روستای میقان و واقع شدن این کتابخانه در زمین وقفی در خصوص مسایل حقوقی این مساله بحث و تبادل نظر کردند و خواستار همکاری اوقاف و امور خیریه در این خصوص شدند.
مجید رهبر قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این دیدار گزارشی از سیر مراحل واگذاری زمین و ساخت و ساز آن ارائه کرد و بر ضرورت رفع مشکلات حقوقی ایجاد شده در خصوص این کتابخانه تاکید کرد.
حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان نیز در این نشست در خصوص رفع مسایل ایجاد شده در خصوص کتابخانه عمومی روستای میقان قول مساعدت و پیگیری داد. 
زمین کتابخانه عمومی روستای میقان شاهرود در سال 80 توسط شورای این روستا به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل شده و این کتابخانه در سال 1384 احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
این کتابخانه با عنوان کتابخانه عمومی امام جعفر صادق (ع) زیر نظر کتابخانه های عمومی استان سمنان در حال حاضر با 13 هزار جلد کتاب و 310 نفر عضو فعالیت دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد