hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بازگشایی مجدد کتابخانه عمومی آیت الله فیض در شهرستان سرخه‌

بازگشایی مجدد کتابخانه عمومی آیت الله فیض در شهرستان سرخه‌

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از پیگیری بازگشایی مجدد کتابخانه عمومی آیت الله فیض سرخه‌ای خبر داد و گفت: یک کتابخانه روستایی نیز در این شهرستان ساخته می‌شود.

محمد طاهریان در دیدار با فرماندار سرخه از پیگیری برای بازگشایی مجدد کتابخانه عمومی آیت الله فیض سرخه‌ای خبر داد و بیان کرد: احداث کتابخانه جدید با همکاری شورای روستا و خیرین کتابخانه ساز این شهرستان در روستای مومن‌آباد دیگر طرح آتی کتابخانه های عمومی در سرخه است.

وی گفت: کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه دارای ظرفیت بسیار بالایی است که باید این ظرفیت، از بالقوه بودن به بالفعل تبدیل شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه فعالیت‌های متنوع فرهنگی توسط کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه در طول سال برگزار می‌شود، گفت: مسئول کتابخانه عمومی شیخ محمود مزدقانی روستای مومن‌آباد و مسئول کتابخانه عمومی شهید غلامرضا شهروی لاسجرد موفق به کسب مقام‌های کشوری در سال‌های گذشته شده‌اند و این نشان از ظرفیت‌های بالای فرهنگی دارد.

طاهریان افزود: باید از تجربه‌های این کتابداران در فعالیت‌های فرهنگی شاخص در شهرستان استفاده کرد و برای کتابخانه‌های روستایی سایر شهرهای استان به‌عنوان نمونه بهره‌برداری کرد.

علی‌محمد مویدی زاده، فرماندار شهرستان سرخه با اشاره به این مطلب که کارهای فرهنگی باید ماندگار باشد گفت: به فعالیت‌های فرهنگی بایستی نگاه ویژه داشت از سوی دیگر باید گفت خوشبختانه فعالیت‌های فرهنگی چشمگیری توسط کتابداران این شهرستان در حال برگزاری است.

مویدی زاده با تأکید بر اینکه مسئول کتابخانه عمومی شیخ محمود مزدقانی روستای مومن‌آباد فعالیت‌های چشمگیری را برای توسعه فرهنگ مطالعه در این روستا انجام داده است گفت: متأسفانه فضای کتابخانه عمومی مومن‌آباد کوچک است.

فرماندار شهرستان سرخه نیز از اعلام آمادگی همه‌جانبه فرمانداری برای رفع مشکلات کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد