hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تشرف ۴۸۴ مددجوی کرمانشاهی به مشهد الرضا(ع) با کمک موسسه خیریه دارالاحسان علوی رئوف

تشرف ۴۸۴ مددجوی کرمانشاهی به مشهد الرضا(ع) با کمک موسسه خیریه دارالاحسان علوی رئوف

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۴۸۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سال ۹۸ با کمک موسسه خیریه دارالاحسان علوی رئوف به مشهد مقدس مشرف می شوند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد با کمک خیران نیک اندیش در قالب طرح شوق زیارت مددجویان تحت حمایت را به مشهد مقدس اعزام می کند.

جمشیدی با بیان اینکه موسسه خیریه دارالاحسان علوی رئوف یکی از موسساتی است که در سال ۹۸ در قالب طرح شوق زیارت مددجویان تحت حمایت این نهاد را به مشهد مقدس اعزام کرده، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه در قالب چهار دوره ۱۷۶ مددجو در استان با کمک این موسسه به مشهد الرضا(ع) مشرف شده اند.

وی ادامه داد: همچنین این موسسه خیریه متعهد شده در نیمه دوم سال جاری ۳۰۸ مددجوی دیگر در استان را به مشهد مقدس اعزام کند .

کامیار جمشیدی با اشاره به اینکه بسیاری از این مددجویان برای نخستین بار است که به پابوس امام هشتم (ع) مشرف می شوند، تاکید کرد: امیدواریم خیران بسیاری با پیوستن به طرح شوق زیارت زمینه ساز اعزام مددجویان زیارت اولی به سفرهای زیارتی شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: مراجعه به سایت الکترونیکیhttp://shogheziarat.emdad.ir  و یا دفاتر کمیته امداد از راه های مشارکت در طرح شوق زیارت است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد