hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۸۱ درصد از مددجویان زائر اربعین زیارت اولی بودند

۸۱ درصد از مددجویان زائر اربعین زیارت اولی بودند

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۸۱ درصد از مددجویانی که در اربعین امسال که با کمک خیران به اربعین اعزام شدند، زیارت اولی و بیش از ۳۳ درصد نیز در گروه سنی جوانان و نوجوانان بودند.

کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: پیش از مراسم اربعین امسال پیش بینی شده بود حدود هزار مددجوی کرمانشاهی راهی سفر زیارتی کربلای معلی شوند اما با عنایت خداوند متعال و کمک مردم نیکوکار،  بیش از ۲۵۰۰ مددجوی کرمانشاهی در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین سال ۹۸ شرکت کردند.

جمشیدی با بیان اینکه ۸۱ درصد از مددجویانی که در این همایش معنوی شرکت کردند زیارت اولی بودند، افزود: همچنین ۳۳ درصد از این زائران را جوانان و نوجوانان، ۸۰ درصد بانوان و ۳۰ درصد را افراد ساکن در مناطق محروم استان تشکیل دادند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه همچنین به همکاری موسسه بنیاد علوی با این نهاد به منظور اعزام مددجویان ساکن در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب به همایش بزرگ اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: ۲۳۳ مددجوی سرپل ذهابی نیز با مساعدت این بنیاد به کربلای معلی مشرف شدند.

کامیار جمشیدی تاکیدکرد: این بنیاد نیز بیش از ۱۲۸ میلیون تومان کمک هزینه به منظور شرکت این تعداد مددجو درمراسم پیاده روی اربعین حسینی اهدا کرده است.

شایسته ذکر است، هرساله کمیته امداد به منظور شرکت مددجویان در پیاده روی اربعین کمک هزینه سفر به این مددجویان پرداخت می کند که به گفته جمشیدی بخشی از این کمک هزینه ها از محل کمک های مردمی تامین می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد