hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > میری: حدود ۲۰ روز است وزنه نزده‌ام/ احتمال پارگی تاندون دستم به خاطر فشار تمرینات وجود داشت

میری: حدود ۲۰ روز است وزنه نزده‌ام/ احتمال پارگی تاندون دستم به خاطر فشار تمرینات وجود داشت

دارنده مدال نقره وزنه‌برداری جهان گفت: حدود ۲۰ روز است که موفق نشده‌ام وزنه بزنم.
علی میری در گفت‎وگو با میزان، در خصوص از دست دادن مسابقات جهانی وزنه‌برداری به دلیل مصدومیت اظهار داشت: تلاشم این بود با دست پر و آمادگی بالا به مسابقات جهانی بروم و رکورد‌های خوبی ثبت کنم و افتخارآفرین باشم، اما متأسفانه در تمرینات از ناحیه مچ دچار مصدومیت شدم که باعث شد نتوانم بخوبی تمرینات را پیگیری کنم.
وی ادامه داد: حدود ۲۰ روز است که موفق نشده‌ام وزنه بزنم. حتی با پزشکان تیم ملی هم که صحبت کردم گفتند طی شدن پروسه درمان به حداقل ۲ ماه زمان نیاز دارد و نباید هیچ فشاری وارد کنم، چون احتمال پارگی تاندون وجود دارد.
دارنده مدال نقره وزنه‌برداری جهان گفت: اگر شرایط مهیا شد و اجازه حضور در رکوردگیری را پیدا کردم مانند سرباز در اختیار تیم ملی هستم در غیر اینصورت برای مسابقات آینده آماده می‌شوم. قبل از این مصدومیت خودم هم پیگیر درمانم بودم هر چند بعداز اینکه فدراسیون متوجه شد مرادی پیگیر درمانم بود.
علی میری خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانم هر چه زودتر به تمرینات و مسابقات برگردم؛ برای ملی‌پوشان هم در مسابقات جهانی آرزوی موفقیت دارم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد