hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ضیایی: ۶ ماه است از فوتبالیست‌های ناشنوا بی‌اطلاعم

ضیایی: ۶ ماه است از فوتبالیست‌های ناشنوا بی‌اطلاعم

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان با اشاره به اعزام تیم فوتبال ناشنوایان به مسابقات جهانی کره جنوبی در شهریور، گفت: ۶ ماه است به دلیل تعطیلی اردوها از وضعیت بازیکنان بی‌اطلاعم.
محمدحسین ضیایی ، درباره وضعیت تیم فوتبال ناشنوایان برای شرکت در مسابقات جهانی کره جنوبی اظهار کرد: بعد از لغو بازیهای آسیایی هنگ کنگ و هم‌چنین به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوهای تیم فوتبال ناشنوایان تعطیل شد و نزدیک به ۷ ماه است که فوتبالیست‌های ناشنوا به دلیل تعطیلی اردوها هیچ برنامه و فعالیتی نداشتند و متاسفانه اطلاعی نیز از وضعیت آنها ندارم.
وی گفت: زمانی که متوجه شدم امکان اعزام تیم فوتبال ناشنوایان به مسابقات جهانی وجود دارد برنامه‌های آماده‌سازی تیم را به فدراسیون ارائه دادم و درخواست کردم که از تیرماه اردوها آغاز شود تا در صورت اعزام زودتر تیم را برای مسابقات جهانی آماده کنیم که البته هنوز خبری از برگزاری اردوها نیست.
سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که با توجه به برگزاری مسابقات جهانی در شهریور آیا تصور می‌کنید زمان کافی برای آماده‌سازی تیم وجود دارد یا خیر؟ افزود: بستگی به زمان برگزاری اردوها و امکاناتی دارد که فدراسیون می‌تواند در اختیار ما قرار دهد. اگر امکانات خوب باشد با برگزاری اردوهای فشرده می توانیم تیم خوبی را برای مسابقات آماده کنیم.
ضیایی در پایان یکی از مشکلات تیم را نامناسب بودن زمین چمن مصنوعی ناشنوایان برای آماده‌سازی آنها جهت شرکت در چهارمین دوره قهرمانی جهان کره جنوبی عنوان کرد و گفت: زمین چمن مصنوعی مجموعه ناشنوایان که تیم فوتبال در آن تمرین می‌کند، به حدی شرایط نامناسب دارد که تقریبا زمین چمن تبدیل به موکت شده و جای مناسبی برای انجام تمرینات و مسابقات نیست. البته طی صحبتی که با فدراسیون داشتیم قرار است تمرینات در جای دیگری برگزار شود تا از نظر امکانات مشکلی برای آماده‌سازی تیم نداشته باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد