hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > رسولی: تیراندازان در هفته حداقل دو روز تمرین می‌کنند

رسولی: تیراندازان در هفته حداقل دو روز تمرین می‌کنند

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی گفت: تیراندازان ساکن در شهرستان‌ها چندین مرحله به تهران‌ آمدند و با مربی تفنگ‌ تمرین و رفع اشکال کردند و دوباره به شهر خود بازگشتند.
ناصر رسولی ، در خصوص تمرینات تیراندازان اظهار داشت: با توجه به رفع ممنوعیت تمرینات تیراندازی با اعلام ستاد ملی مبارزه با  کرونا در فدراسیون پزشکی- ورزشی، در تفنگ و تپانچه تمرینات را فعال کردیم و تیراندازان ساکن تهران در هر دو بخش تمرینات خود را آغاز کردند. تیراندازان ساکن در شهرستان‌ها نیز چندین مرحله به تهران‌ آمدند و با مربی تفنگ‌ تمرین و رفع اشکال کردند و دوباره به شهر خود بازگشتند.
وی در خصوص تعداد روزهای تمرین تیراندازان گفت: در حال حاضر تیراندازان در هفته حداقل دو روز تمرین می‌کنند. با توجه به اینکه جهت اسکان باید زیر ساخت‌ها آماده شود همچنین با فصل امتحانات رو به رو شدیم، اردوها مقطعی برگزار شد.
مدیر تیم‌های ملی تیراندازی در پاسخ به این سوال که چرا یک اتاق به هر تیرانداز در خوابگاه اختصاص داده نمی‌شود تا پروتکل‌ها نیز رعایت شود، تصریح کرد: ما باید از کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون پزشکی- ورزشی و ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز بگیریم و اردوها را داشته باشیم. باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا به کسی آسیب نرسد. همگی باید طبق قوانین و چارچوب‌ها حرکت کنیم تا خدایی نکرده مشکلی نباشد.
وی در خصوص زمان آغاز اردوها یادآور شد: مربیان تفنگ و تپانچه درخواست دادند تا اردوها اواسط تیر ماه آغاز شود و ما نیز در حال انجام اقدامات مقدماتی هستیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد