hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > استعلام ذوب‌‌آهن از پلیس آلمان؛ سفر رادولوویچ بدون مشکل بود

استعلام ذوب‌‌آهن از پلیس آلمان؛ سفر رادولوویچ بدون مشکل بود

باشگاه ذوب‌‌آهن برای تکذیب ادعای رادولوویچ درمورد عدم بازگشتش، از پلیس آلمان استعلام گرفته و نتیجه آن را منتشر کرد.
باشگاه ذوب‌آهن به پلیس آلمان ایمیل زده و نتیجه آن را منتشر کرد تا اختلافات این باشگاه و سرمربی مونته‌نگرویی تیم فوتبالش وارد فاز تازه‌ای شود.
رادولوویچ سرمربی تیم که بعد از تعطیلی رقابت‌های لیگ ایران از کشور خارج شده بود، با وجود بازگشایی مجدد لیگ و آغاز تمرینات تیم‌ها، شیوع کرونا و عدم وجود پرواز را بهانه کرده و حاضر به بازگشت نیست. باشگاه ذوب‌آهن اما معتقد است که رادولوویچ باید به تعهداتش عمل کند و اصرار به بازگشت سرمربی مونته‌نگروئی خود دارد.
برهمین اساس مدیران باشگاه ذوب‌آهن بلیت بازگشت رادولوویچ را تهیه کرد که با جنجال‌هایی همراه بود. ماجرا از این قرار است که مدیران ذوب‌آهن برای بازگرداندن سرمربی خود بلیت پرواز مونته‌نگرو-دوحه را از طریق ترانزیت فرودگاه فرانکفورت آلمان تهیه کرده بودند اما رادولوویچ اعلام کرد قادر نیست با این پرواز بازگردد چون مونته‌نگرو جزو اتحادیه اروپا محسوب نشده و با توجه به محدودیت‌های اجرا شده در کشور آلمان به دلیل شیوع کرونا، اتباع تمامی کشورها به غیر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، شینگن و بریتانیا نمی‌توانند تا حداقل 31 شهریور ماه به این کشور سفر کنند.

از سمت دیگر باشگاه ذوب‌‌آهن اعلام کرد بلیت تهیه شده، ترانزیت بوده و بر همین اساس با وجود محدودیت‌های کشور آلمان، رادولوویچ می‌توانست باز گردد و سرمربی مونته‌نگروئی خود را متهم به بهانه‌جویی کرد.
باشگاه ذوب‌‌آهن پس از کش‌وقوس‌ها و جنجال‌های دیروز برای اثبات ادعایش به پلیس آلمان ایمیل زده و در خصوص انجام پرواز از مونته‌نگرو به دوحه و سپس ایران از طریق فرانکفورت استعلام گرفته که نتیجه آن را منتشر کرد.
ایمیل باشگاه ذوب‌آهن به پلیس فدرال آلمان در خصوص استعلام انجام پرواز از مونته‌نگرو به دوحه و سپس ایران از طریق فرانکفورت به شرح زیر است:
با سلام
به عنوان یک باشگاه ورزشی حرفه‌ای از جمهوری اسلامی ایران، نظر به شرایط به وجود آمده بدلیل شیوع ویروس کووید-19، تقاضا داریم ما را از امکان سفر شهروندان مونته‌نگرو به دوحه از طریق پرواز ترانزیت در فرودگاه فرانکفورت مطلع سازید. آیا شهروندان غیر حوزه اتحادیه اروپا و شینگن امکان سفر به کشور دیگری از طریق پرواز ترانزیت از فرودگاه فرانکفورت بدون محدودیت و ممنوعیت را دارند؟
پاسخ ایمیل پلیس فدرال آلمان:
با سلام
پرواز ترانزیت از فرودگاه فرانکفورت بلامانع است.

آنچه مشخص است اختلافات باشگاه ذوب‌آهن و رادولوویچ وارد فاز تازه‌ای شده و باید منتظر ماند و دید نتیجه این کش‌وقوس‌ها به کجا ختم می‌شود. رادولوویچ از یک سو هنوز نامه‌ای مبنی بر فسخ قراردادش به باشگاه ذوب‌آهن ارسال نکرده و از سوی دیگر حاضر به بازگشت نیست.
مدیران ذوب‌آهن نیز از محکم بودن قرارداد منعقد شده با رادلوویچ سخن می‌گویند و اطمینان می‌دهند که در صورت کشیدن کار به فیفا، برنده پرونده خواهند بود. باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه حوادثی رخ خواهد داد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد