hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > برنامه اسکار مهران مدیری؛زمان پخش، داستان و اسامی بازیگران

برنامه اسکار مهران مدیری؛زمان پخش، داستان و اسامی بازیگران

برنامه اسکار به کارگردانی مهران مدیری دوشنبه ها از فیلیمو پخش می‌شود.اطلاعاتی از رئالیتی شو اسکار مانند زمان پخش، بازیگران، پلتفرم و تیزر را برایتان آورده ایم.

برنامه اسکار یک رئالیتی شوی چالش محور در قالب کمدی است که مهران مدیری به‌عنوان کارگردان هنری و مجری اصلی برنامه و نیما شعبان نژاد به‌عنوان دستیار مجری اصلی حضور خواهند داشت. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی از برنامه اسکار  از جمله بازیگران برنامه اسکار ، تیزر برنامه اسکار ، زمان پخش برنامه اسکار و... هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید:

برنامه اسکار
برنامه اسکار 

 برنامه اسکار مهران مدیری

برنامه اسکار مهران مدیری یک رئالیتی شوی چالش محور و البته کمدی است که مهمانان آن، همگی از بازیگران و افراد مشهور هستند.در این برنامه، هر فرد تلاش می‌کند چالش خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن اجرا کند و رقابت بر سر تندیس اسکار خواهد بود. هر مهمان بر اساس نحوه انجام چالش خود، از مجری اصلی برنامه امتیاز دریافت می‌کند و بر اساس امتیازهای دریافتی، برنده تندیس اسکار، مشخص می‌شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

در هر فصل از این رئالیتی شو، ۴ سلبریتی، چالش‌هایی را که از طرف مهران مدیری مشخص می‌شود، انجام می‌دهند. در پایان هر فصل ۴ قسمتی، نحوه انجام چالش‌های آن‌ها، توسط مجری و دستیار او (نیما شعبان‌نژاد) و همچنین بینندگان، بررسی می‌شود و امتیاز دریافت می‌کنند. سرانجام با جمع امتیازهای هر چالش، برنده جایزه بزرگ آن فصل مشخص می‌شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

خلاصه داستان برنامه اسکار 

برنامه اسکار رئالیتی شویی طنز و دیدنی است و هدف آن شوخی و خنده و به وجود آوردن لحظاتی ناب برای تماشاچیان است.

زمان پخش برنامه اسکار 

زمان پخش برنامه اسکار از ساعت 8 صبح روز دوشنبه ۱۸ دی ماه 1402 به صورت اختصاصی از فیلیمو آغاز می شود و قسمت‌های بعدی آن، هر دوشنبه بر روی این پلتفرم قرار می‌گیرد.

برنامه اسکار
برنامه اسکار 

 بازیگران اسکار مهران مدیری

برنامه اسکار
برنامه اسکار 

 عوامل برنامه اسکار

مجری و کارگردان هنری مهران مدیری
 دستیار مجری نیما شعبان نژاد
تهیه‌کنندگان محمد شریفی و کژال نوری
کارگردان اجرایی  محمدرضا درخشان
مجری طرح حسین هادیان‌فر
دستیار کارگردان و برنامه‌ریز  پوپک مظفری
طراح صحنه پیمان قانع
سرپرست نویسندگان احمدرضا کاظمی
طراح و نورپرداز آیتم  مسعود مسجدی‌آرانی
طراح نور استودیو مسعود رجبیان
صدابردار مسعود دادگری
 طراح لباس  گلاره دربندی
طراح چهره‌پردازی محمود دهقانی

تیزر برنامه اسکار

اطلاعاتی از برنامه اسکار

  • رئالیتی شو اسکار چالش‌های زیادی از سر گذراند تا توانست به مجوز انتشار برسد. این برنامه مجوز ساخت داشت ولی به دلیل کشمکش‌های مهران مدیری با صداوسیما و مشکلات پیش آمده از سال ۱۴۰۱، دچار مشکل مجوز در نمایش خانگی شد و پس از هفته‌ها توقف، بالاخره در بیستم آذر توانست مجوز انتشار بگیرد.
  • برخی رسانه‌ها رئالیتی شو اسکار  کپی برنامه«task master» دانسته‌اند. در نسخه اصلی این مسابقه خارجی، پنج کمدین برای به چالش کشیدن خلاقیت و توانایی‌های خود، فعالیت‌هایی معین می‌کنند. فعالیت‌ها توسط الکس هورن مدیریت می‌شود اما تسک مستر (طراح برنامه) همیشه حرف آخر را می‌زند.

پرسش های متداول

برنامه اسکار کی پخش می شود؟
برنامه اسکار از دوشنبه 18 دی پخش می شود.
برنامه اسکار از طریق کدام پلتفرم پخش می شود؟
برنامه اسکار از پلتفرم فیلمیو پخش می شود.


سخن آخر

در این مطلب اطلاعاتی از رئالیتی شو اسکار به مجری گری مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم مطالبی چون بیوگرافی نیما شعبان نژاد از تئاتر تا شهرت و ازدواج با حواشی را نیز مطالعه کنید.می‌توانید نظر خود را درباره این گیم شوی جذاب با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران مشترک شوید.

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نویسنده
گروه تحریریه
گروه تحریریه
گروه تحریریه پایگاه خبری رویداد ایران

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد