hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > فاصله مزد و معیشت روز به روز بیشتر می شود

فاصله مزد و معیشت روز به روز بیشتر می شود

وی گفت: فاصله مزد و معیشت روز به روز بیشتر می شود و حقوق بازنشستگان کفاف 10 روز زندگی را نیز نمی دهد.

به گزارش شبکه شرق، رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران با اشاره به جلسه رئیس کانون عالی بازنشستگان و وی با رئیس کمیسیون اقتصادی، برنامه و بودجه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موارد مغایر با سیاست های کلی تامین اجتماعی که توسط مقام معظم رهبری به مسئولان عالی کشور ابلاغ شده است در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

علی دهقان کیا افزود: وصول حق بیمه توسط سازمان مالیاتی، ممنوعیت تهاتر بدهی ها یدولت به سازمان تامین اجتماعی، در نظر گرفتن بودجه تامین اجتماعی در بودجه دولت و تصویب آن از سوی دولت، انتخاب مدیران تامین اجتماعی توسط بخش های از دولت، اختصاص 5 درصد در آمد تامین اجتماعی در درمان مردم غیر بیمه شده،طرح استاد شاگردی، استثنا شدن از شمول حق بیمه در برخی پیمان ها، دخالت بی جای وزارت اقتصاد در هیات های تشخیص مطالبات بیمه ای ، ویزیت غیر بیمه شدگان توسط پزشکان سازمان تامین اجتماعی از جمله مواردی است که معتقدیم بر خلاف قوانین مادر و سیاست های کلی تامین اجتماعی است.

فاصله مزد و معیشت روز به روز بیشتر می شود/هزینه متناسب سازی بازنشستگان تامین اجتماعی را دولت پرداخت کند

وی با تاکید بر رعایت قانون در تعیین مزد و اجرای متاسب سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار داشت: فاصله مزد و معیشت روز به روز بیشتر می شود و حقوق بازنشستگان کفاف 10 روز زندگی را نیز نمی دهد.

او تصریح کرد: صحبت هایی از بازنشستگان تامین اجتماعی در خصوص تامین هزینه های زندگی می شنویم که مایه تاسف ما می شود.

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران با اشاره به پیگیری انجام شده برای اجرای متناسب سازی با رئیس مجلس گفت: همان گونه که هزینه متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری را دولت پرداخت می کند انتظار داریم هزینه متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز از سوی دولت پرداخت شود و یا حداقل بدهی های دولت به سازمان پرداخت شود تا از محل این منابع، متناسب سازی انجام شود.

وی گفت: همین امروز نیز به اتفاق آقای اسدی رئیس کانون عالی به مجلس خواهیم رفت تا متناسب سازی بازنشستگان تامین اجتماعی را پیگیری کنیم.

 

منبع: sharghdaily-905449

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد