hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی سعید شریف بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی

بیوگرافی سعید شریف بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی

سعید شریف بازیگر است.بیوگرافی او و همسرش، اطلاعاتی از تاریخ تولد، سن، خانواده، آدرس اینستاگرام، فیلم های سعید شریف را با عکس های جدید وی را آورده ایم.

سعید شریف (Saeed Sharif) بازیگر سینما و تلویزیون متولد دهه 1360 است که در جدیدترین اثرش در سریال عشق کوفی به کارگردانی حسن آخوندپور نفش هلال را به عهده دارد. شریف بازیگری را با تئاتر شروع کرد و اولین تجربه بازی مقابل دوربین را با سریال تلویزیونی ششمین نفر به کارگردانی بهمن گودرزی در سال 1390 به دست آورد اما برای بازی در نقش احمد دایی ابرا در سریال یاغی شناحته شد.این بازیگر سابقه نقش آفرینی در سریال «آخرین بازی»، فیلم سینمایی « ناکوک»، تئاتر «برخیزید و بخوانید» و «زرتشت» را دارد.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیوگرافی سعید شریف بازیگر و اطلاعاتی از خانواده، همسر، قد و وزن، آدرس اینستاگرام، فیلم و سریال های او را با عکس در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و به سوالاتی از قبیل نقش سعید شریف در سریال یاغی چی بود؟، هلال در سریال عشق کوفی کیست؟، و...پاسخ می دهیم:

سعید شریف
عکس سعید شریف بازیگر

سعید شریف کیست؟

مشخصات فردی

نام کامل

سعید شریف

تاریخ تولد

15 مرداد 1362

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر

نماد

اسد

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 185سانتی متر

وزن

حدود 90 کیلو

رنگ چشم

سبز

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام همسر (همسران)

ماهک مجد

شغل همسر

نویسنده

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

یاغی

احمد

1401

عشق کوفی

هلال

1402

سعید شریف بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی
 سعید شریف بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی

 بیوگرافی کامل سعید شریف

کودکی و اوایل زندگی

سعید شریف متولد دهه شصت می باشد و اطلاعاتی دقیقی از تاریخ تولد و سن این بازیگر در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست ولی اگر به پیچ اینستاگرام این بازیگر جوان سری بزنید پستی درباره تولد وی مشاهده می کنید که در تاریخ 6 آگوست 2021 مصادف با 15 مرداد سال 1400 بارگذاری شده است و در کپشن آن نوشته است ورود به 37 سالگی.شاید بتوان نتیجه گرفت که وی در روز شنبه 15 مرداد 1362(سال خوک) در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 39 سال سن دارد. نماد ماه این بازیگر اسد است و متولدین مرداد افرادی دست‌ و دلباز، سخاوتمند، روشنفکر، قابل‌‌اعتماد، با‌وجدان‌، اصیل‌ و با‌محبت‌ هستند.

هرچند اطلاعات دقیقی از مشخصات ظاهری این بازیگر در دسترس نیست ولی از روی ظاهر می تواند حدس زد که وی حدود 185 سانتی متر قد و 90 کیلو وزن دارد. او از بازیگران چشم رنگی است، چشم به رنگ سبز و موی مشکی دارد و راست دست می باشد.

خانواده

خانواده سعید شریف، به ظاهر کم جمعیت است و اگر به اینستاگرام این بازیگر سری بزنید تاکنون عکسی از پدر، مادر و خواهر یا برادرش منتشر نکرده است. همچنین اطلاعاتی از شغل پدر و مادرش، تعداد خواهر و برادر و یا این که فرزند چندم خانواده است، در سایت ها موجود نیست.

تحصیلات

اطلاعاتی از سعید شریف درباره رشته تحصیلی، دانشگاه، سال فارغ التحصیلی، همکلاسی ها و هم دوره ای ها و...در دسترس نیست و حتی در صفحه شخصی اش به این موضوع اشاره نکرده است.

سعید شریف و همسرش

سعید شریف و همسرش از مواردی است که توسط مخاطبان در فضای مجازی جست و جو شده است اما با توجه به پست آخر این بازیگر در اینستاگرام می توان فهمید که وی  متاهل می باشد و با ماهک مجد نویسنده ازدواج کرده است اما اطلاعاتی از تاریخ ازدواج یا اسامی فرزندان نیست.

عکس همسر سعید شریف
ماهک مجد همسر سعید شریف

شروع فعالیت

شروع فعالیت سعید شریف در بازیگری با تئاتر شروع شد و با بازی در سریال ششمین نفر نخستین تجربه بازی در تلویزیون را به کارگردانی بهمن گودرزی در سال 1390 به دست آورد.او با بازی در فیلم ناکوک نخستین تجربه بازی در سینما را به کارگردانی امیر پورکیان در سال 1395 به دست آورد اما با بازی در نقش احمد دایی ابرا در سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت شناخته شد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات سعید شریف، مشخص نیست زیرا این بازیگر تاکنون مصاحبه ای انجام نداده است تا در این زمینه اطلاعاتی کسب کنیم اما می توان از عکس های که در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد پی برد که وی عاشق بازیگری است و در کپشن پست ها اشعاری از مولانا استفاده می کند.

سعید شریف در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

saeedshariff

وبسایت

ویکی پدیا سعید شریف

اینستاگرام سعید شریف

اینستاگرام سعید شریف بازیگر به آدرس saeedshariff است که 15.4 هزار فالور دارد و 604 صفحه را دنبال می کند. او صفحه اینستاگرامش را آگوست 2012 ایجاد کرد و اولین پست را 10 ژانویه 2021 مصادف با روز یکشنبه 21 دی سال 1399 بارگذاری کرد که تاکنون 4744 بازید داشته است و 35  نظر ثبت شده است.اینستاگرام این بازیگر تیک آبی ندارد و بازیگرانی چون هادی کاظمی و سمانه پاکدل صفحه او را دنبال می کنند.همچنین بهتر است بدانید ویکی پدیا سعید شریف هنوز ایجاد نشده است.

صفحه اینستاگرام سعید شریف
صفحه اینستاگرام سعید شریف

فیلم های سعید شریف

سعید شریف در ششمین نفر

سعید شریف در ششمین نفر،نخستین تجربه بازی در سریال تلویزیونی را به کارگردانی بهمن گودرزی در سال 1390 به دست آورد. او در اولین تجربه بازی مقابل دوربین در کنار بازیگران مطرحی چون بازیگرانی چون پولاد کیمیایی، نرگس محمدی، رحیم نوروزی، کامران تفتی، عسل بدیعی، نادر فلاح، فرشید نوابی، الهام چرخنده و...به کسب تجربه پرداخت.

ناکوک

ناکوک، نخستین تجربه بازی سعید شریف در سینما به کارگردانی امیر پورکیان در سال 1395 است که در ژانر درام اجتماعی ساخت شد. شقایق فراهانی، سام حسامی، سعید شریف و مهسا علافر بازیگران این فیلم سینمایی بودند.

سعید شریف در فیلم سینمایی ناکوک
سعید شریف در فیلم سینمایی ناکوک

 یاغی

یاغی، نخستین تجربه بازی این بازیگر در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی محمد کارت در سال 1401 است.سعید شریف در یاغی با نقشاحمد دایی ابرا و برادر نرگس به شهرت رسید و ستارگانی چون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌نیا، آبان عسکری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی و الیکا ناصری در آن حضور داشتند.

سعید شریف در یاغی
 سعید شریف در یاغی

عشق کوفی

عشق کوفی، یک سریال تلویزیونی به کارگردانی حسن آخوندپور و نویسندگی فائزه یارمحمدی و یزدان محمدکاظمی در سال 1402 است. سعید شریف بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی با بازیگران سرشناسی چون لعیا زنگنه،شبنم قربانی، نادر سلیمانی، حسین سلیمانی، مریم کاویانی، نادر فلاح، ثریا قاسمی، سید جواد هاشمی و...هم بازی شد.

سعید شریف در سریال عشق کوفی
سعید شریف در عشق کوفی

لیست آثار

نام

سال

توضیحات

ششمین نفر

1390

کارگردان:بهمن گودرزی
بازیگران:پولاد کیمیایی، نرگس محمدی

آخرین بازی

1393

کارگردان: حسین سهیلی‌زاده
بازیگران:امیر حسین رستمی، بهاره افشاری

برخیزید و بخوانید

1394

پردیس ‌سینمایی ‌چارسو ‌- ‌سالن ‌۲

کارگردان: زری ‌کریمی
بازیگران:مجید اقا کریمی، شیرین ‌بینا

ناکوک

1396

کارگردان: امیر پورکیان
شقایق فراهانی، سام حسامی

زرتشت

1396

تئاتر ‌باران
کارگردان: پریسا ‌محمدی
بازیگران: سیامک ‌ادیب، ارژنگ ‌امیرفضلی

یاغی

1401

در نقش احمد دایی ابرا و برادر نرگس
کارگردان: محمد کارت
بازیگران: پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی

عشق کوفی

1402

در نقش هلال

کارگردان: حسن آخوندپور
بازیگران: لعیا زنگنه، نادر سلیمانی

8 حقیقت جالب درباره سعید شریف

  1. اینستاگرام سعید شریف تیک آبی ندارد.
  2. سمانه پاکدل و هادی کاظمی صفحه اینستاگرام این بازیگر را دنبال می کنند.
  3. صفحه ای ویکی پدیا سعید شریف هنوز ایجاد نشده است.
  4. با بازی در نقش احمد دایی ابرا توانست در نخستین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی شناخته شود.
  5. نخستین تجربه بازی در تلویزیون را با سریال ششین نفر به دست آورد.
  6. با بازی در فیلم ناکوک نخستین تجربه بازی در سینما را کسب کرد.
  7. سعید شریف بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی است.
  8. کپشن پست های اینستاگرام وی به زبان فارسی و انگلیسی است.


عکس سعید شریف

 عکس بازیگر سعید شریف
سعید شریف
سعید شریف در سریال عشق کوفی
سعید شریف بازیگر نقش دایی ابرا در یاغی
عکس های سعید شریف
سعید شریف بازیگر

 

پرسش های متداول

هلال در سریال عشق کوفی کیست؟
بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی، سعید شریف است.
نقش سعید شریف در سریال یاغی چی بود؟
احمد دایی ابرا، نقش سعید شریف در سریال یاغی است.
آدرس اینستاگرام سعید شریف بازیگر چیست؟
آدرس اینستاگرام سعید شریفبازیگر saeedshariff است.


سخن آخر

بیوگرافی سعید شریف بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی که برای بازی در نقش احمد در سریال یاغی شناخته شد را بررسی کرده ایم. در صورت تمایل می توانید بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده از جمله بیوگرافی مهدی زمین پرداز بازیگر نقش رسول و بیوگرافی مهدی حسینی‌ نیا بازیگر نقش امیر را بخوانید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی از جمله اسم پدر و مادر،تعداد خواهر و برادر و شغلشان و زندگی هنری اش دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.


امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد