hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > بیوگرافی یگانه رادبخش بازیگر نقش جوانی ابریشم در بی گناه

بیوگرافی یگانه رادبخش بازیگر نقش جوانی ابریشم در بی گناه

1401/08/15 , 07:37
یگانه راد بخش بازیگر تئاتر و سینماست. اگر به دنبال اطلاعاتی از بیوگرافی، سن، ازدواج، آدرس اینستاگرام یگانه و عکس‌های جدید از او هستید این مطلب را از دست ندهید.

یگانه راد بخش(Yeganeh Radbakhsh) بازیگر جوان و تازه‌کار تئاتر و سینما هست که جز متولدین سال 1380 است. یگانه فعالیت در بازیگری را با تئاتر اِسکیزو در سال 1400 درحالی‌که بیست سال سن داشت تجربه کرد و به‌عنوان دستیار لباس هم فعالیت کرد. این بازیگر خوش آتیه در نقش جوانی ابریشم قلی خان در سریال بی‌گناه که شخصیت بزرگ‌سال آن را مهرانه مهین ترابی بازی کرد بر سر زبان‌ها افتاد.

این چهره جدید بازیگری در سریال بی‌گناه به کارگردانی مهران احمدی برای نخستین بار جلوی دوبین رفت. یگانه در 1 سال فعالیت هنری در یک تئاتر و یک سریال بازی کرده است. برای اطلاعات بیشتر از زندگی شخصی و هنری یگانه راد بخش تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

یگانه رادبخش
  یگانه رادبخش

  مشخصات

مشخصات فردی

نام کامل

یگانه رادبخش

تاریخ تولد

۰۴ خرداد ۱۳۸۰

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

دو قلوها

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 175

وزن

حدود 73

رنگ چشم

قهوه ای روشن

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام مادر

طیبه فراهانی

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی

طراحی لباس

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

سریال بی گناه

جوانی ابریشم قلی خان

1400

یگانه رادبخش در بی گناه
  یگانه رادبخش در بی گناه

بیوگرافی کامل یگانه رادبخش

یگانه راد بخش در روز جمعه چهار خرداد هزار و سیصد و هشتاد (سال مار) به دنیا آمد. او هم‌اکنون بیست و یک سال سن دارد. محل تولد یگانه راد بخش مشخص نیست زیرا تازه‌کار است و مصاحبه‌ای انجام نداده است. نماد ماه تولد یگانه، جوزا است، روحیه کنجکاوی از ویژگی‌های متولدین این ماه است. از روی ظاهر می‌توان حدس زد که این بازیگر خوش‌چهره حدود ۱۷۵ سانتی‌متر قد و هفتاد و سه کیلو وزن دارد اما اطلاعات دقیق‌تری از او موجود نیست. از دیگر مشخصات یگانه می‌توان به رنگ موی مشکی، راست‌دست بودن و چشمان قهوه‌ای رنگش اشاره کرد.

خانواده

خانواده یگانه راد بخش به‌ظاهر کم‌جمعیت است زیرا عکسی از پدر، مادر یا خواهر و برادر به اشتراک نگذاشته است تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنیم. تنها دریکی از پست‌های اینستاگرام از مادرش به نام طیبه فراهانی تشکر کرده است.

تحصیلات

تحصیلات یگانه راد بخش در رشته طراحی لباس است اما اطلاعاتی از دانشگاه و مدرک در دسترس نیست.

یگانه رادبخش و همسرش

یگانه راد بخش و همسرش، عکس همسر یگانه راد بخش یا ازدواج یگانه راد بخش از سوالاتی است کاربران در سایت‌ها و شبکه‌های به دنبال کسب اطلاع از این مورد است. اما پاسخ این سؤال که یگانه راد بخش مجرد است یا متأهل، با توجه به اینکه هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده است و در اینستاگرام به این موضوع اشاره نکرده است، پس مجرد است.

شروع فعالیت

شروع فعالیت یگانه راد بخش با تئاتر اِسکیزو در سال 1400 به کارگردانی محمد رسول حسینخانی اتفاق افتاد. اما این بازیگر جوان در سن بیست سالگی با بازی در مجموعه بی‌گناه در نقش جوانی ابریشم برای اولین بار جلوی دوربین ظاهر شد.

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری یگانه راد بخش با شرکت در دوره های بازیگری مهتاب نصیرپور شروع شد.

یگانه رادبخش در کلاس مهتاب نصیرپور
  یگانه رادبخش در کلاس مهتاب نصیرپور

 علایق و تفریحات

علایق و تفریحات یگانه راد بخش را می‌توان از عکسی‌های اینستاگرام که به اشتراک می‌گذارد فهمید. از تفریحات بارز این هنرمند جوان می‌توان به سفر، طبیعت‌گردی، رانندگی اشاره کرد. از ورزش‌های موردعلاقه‌اش می‌توان یوگا را نام برد. در اینستاگرام یگانه، عکس‌های از طبیعت وجود دارد که خودش عکاسی کرده است و همچنین مطالبی از نقاشی‌های که انجام داده است وجود دارد. او دوستدار حیوانات می‌باشد و عکس‌های از سگ و گربه منتشر کرده است.

 شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

yeganehradbakhsh


اینستاگرام یگانه رادبخش

اینستاگرام یگانه راد بخش به آدرس yeganehradbakhsh است که حدود 889 فالور دارد و 714 صفحه را دنبال می کنند. یگانه فعالیت در اینستاگرام را در بهمن 1400 با انتشار عکسی از تئاتر اِسکیزو آغاز و تا کنون 13 پست بارگذاری کرده است. محبوب ترین پست این بازیگر عکسی از خودش است که 337 لایک دارد و 104 کامنت برای آن ثبت شده است. 

آثار

نمایش اِسکیزو

نمایش اِسکیزو، نخستین تجربه بازیگری یگانه راد بخش در تئاتر در سمت بازیگری است. یگانه تئاتر اِسکیزو را با بازیگرانی چون امیرحسین منشادی حسین رضایی، پویا جعفری، شهاب ذوقی، ساناز جلالی، فا ناز سلوکی، صابر گل محمدی، نادیا آئین، اسما حسینی، بهناز سبحانی، طاها احمدی، علیرضا موسوی، امیر بختیاری، فریبا صارمی، زهرا عیسوند، شقایق قضاتی، نازنین توکلی، سیده شمیم هاشمی، نسترن خوشقدم، محدثه فراهانیان در سال 1400 در تماشاخانه ملک به کارگردانی محمد رسول حسینخانی به روی صحنه اجرا کرد. این بازیگر جوان در این تئاتر به‌عنوان دستیار لباس نیز همکاری داشت.

یگانه رادبخشیگانه رادبخش در نمایش اِسکیزو
یگانه رادبخش در نمایش اِسکیزو

 سریال بی گناه

سریال بی گناه، نخستین حضور جدی یگانه رادبخش در مقابل دوربین است که نقش جوانی ابریشم قلی خان را بازی می کند و کاراکتر بزرگسالی اش را بازیگر با تجربه مهرانه مهین ترابی به عهده دارد که همین امر به دیده شدن نقش وی کمک کرده است. یگانه در سریال بی گناه با بازیگرانی مسعود رایگان، رویا تیموریان، محسن کیایی، ویشکا آسایش، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، شبنم مقدمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، باران احمدی و احسان معجونی  هم بازی بود. سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال 1400 در ژانر درام و خانوادگی ساخته شد.

یگانه رادبخش در نقش جوانی ابریشم در بی گناه
یگانه رادبخش در نقش جوانی ابریشم در بی گناه
 

لیست آثار

نام

سال

توضیحات

نمایش اِسکیزو

1400

تماشاخانه ‌ملک

بازیگر و دستیار لباس

کارگردان: محمدرسول ‌حسینخانی

بازیگران: امیرحسین ‌منشادی حسین ‌رضایی، صابر ‌گل ‌محمدی و ...

سریال بی گناه

1400

نقش: جوانی ابریشم قلی خان

کارگردان : مهران احمدی
بازیگران: محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی و ...


3 حقیقت از کارنامه هنری از یگانه رادبخش

  1. یگانه راد بخش بازیگری را با تئاتر در سن بیست سالگی شروع کرد.
  2. این هنرمند جوان با بازی در سریال بی‌گناه برای اولین بار جلوی دوربین به ایفای نقش پرداخت.
  3. یگانه در نمایش اِسکیزو به‌عنوان بازیگر 

عکس یگانه رادبخش

یگانه رادبخش
عکس یگانه رادبخش 
یگانه رادبخش
عکس از یگانه رادبخش 
یگانه رادبخش
عکس اینستاگرام یگانه رادبخش 
یگانه رادبخش
یگانه رادبخش 
یگانه رادبخش
یگانه رادبخش 
یگانه رادبخش
عکس شخصی یگانه رادبخش 
یگانه رادبخش
یگانه رادبخش 
یگانه رادبخش
یگانه رادبخش 
یگانه رادبخش
یگانه رادبخش در بی گناه

سخن آخر

در این مطلب به بررسی بیوگرافی یگانه راد بخش بازیگر مجرد و دهه هشتادی تئاتر ایران که با بازی در سریال بی گناه به موفقیت نسبی دست پیدا کرد پرداختیم. اگر شما طرفدار این بازیگر تازه کار هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی او داریدبا ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5 (از 2 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد