hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برپایی 23 کارگاه آموزشی ترویجی در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن

برپایی 23 کارگاه آموزشی ترویجی در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن

از ابتدای سال 1400 تاکنون 23- کارگاه آموزشی ترویجی ویژه مرتعداران ، همیاران طبیعت ، دهیاران ، اعضای شورای اسلامی برگزار گردید.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حمید رضا اقبالی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن با بیان این خبر افزود در این 23 گارگاه آموزشی – ترویجی که بیش از 450 نفر شرکت کردندآموزش های مرتبط با حوزه منابع طبیعی را فرا گرفتند.
اقبالی اضافه کرد آموزش و ترویج بستر ساز مشارکت حداکثری مردم در اجرای پروژه های مختلف منابع طبیعی و همکاری آنان در حفاظت و حراست از عرصه های منابع طبیعی  و آبخیزداری می باشد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بردسکن خاطرنشان کرد تهیه طرحهای مرتعداری در سال 1400 از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و برگزاری کارگاههای ترویجی و آموزشی در این زمینه بطور جد در دستور کار منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قرار گرفته است .
وی گفت ارتقاء سطح دانش و آگاهی بهره برداران از مزایای تهیه طرحهای مرتعداری بوده و نقش موثری در تسریع تهیه طرحهای مرتعداری دارد و منجر به بهره برداری بهینه از مراتع و حفظ پوشش گیاهی خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد