hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شکسته شدن رکورد واکسیناسیون در مناطق دانشگاه علوم پزشکی مشهد/تزریق ۵۱ هزار دوز در یک روز

شکسته شدن رکورد واکسیناسیون در مناطق دانشگاه علوم پزشکی مشهد/تزریق ۵۱ هزار دوز در یک روز

رییس کمیته بهداشت ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ثبت تلقیح ۵۱ هزار واکسن به گروه‌های هدف در یک روز خبر داد و گفت: با اختصاص واکسن‌های جدید روند واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه سرعت گرفته است.
مهدی قلیان اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع بالاتر ویروس کرونا باید در فاصله دو پیک به سرعت واکسیناسیون انجام شود؛ از همین رو تلاش می شود ظرفیت تزریق روزانه واکسن در مناطق تحت پوشش دانشگاه افزایش یابد.
به گزارش وبدا، وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۶۷۵ هزار نفر زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند، تصریح کرد: از این تعداد یک میلیون و ۱۶۹ هزار نفر دوز اول و ۵۰۵ هزار نفر دوز دوم را دریافت کردند.
رییس کمیته بهداشت ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بر اساس ابلاغ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، متولدین ۱۳۶۰ و  قبل از آن  در مناطق زیر پوشش دانشگاه و شهر مشهد مشمول دریافت واکسن هستند، خاطر نشان کرد: همچنین متولدین ۱۳۷۰  و قبل از آن ساکن در مناطق حاشیه شهر مشهد نیز مشمول دریافت واکسن کرونا هستند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حال حاضر ۴۲ پایگاه و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه راه‌اندازی شده است، خاطر نشان کرد: این پایگاه‌ها در مشهد، فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن، تایباد و کاشمر راه اندازی شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد