hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آخرین آمار بستری های روزانه در علوم پزشکی سمنان

آخرین آمار بستری های روزانه در علوم پزشکی سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری 33بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.
نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجموع بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کووید-۱۹ در مجموعه شهرستان های شش گانه تحت پوشش این دانشگاه به 39 هزار و 412نفر رسید.
وی با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 39 هزار و 412مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.
عضو هیئت علمی علوم پزشکی سمنان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و از 13 لغایت 14 شهریور ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 33بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 9 هزار و 31 نفر رسیده است .
دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس افزود: علاوه بر این در همین مدت 30 هزار و 381 بیمار نیز به صورت سرپایی در استان شناسایی شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به تلاش مدافعان سلامت در کمتر از دو سال گذشته ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به هفت‌هزار و 750 نفر رسید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد