hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > املاک یک میلیاردی در تهران

املاک یک میلیاردی در تهران

برای خرید آپارتمان در مناطق مختلف بسته به متراژ و سال ساخت باید هزینه‌های مختلفی پرداخت کرد.
روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که هم‌اکنون تعداد فایل‌هایی که با قیمت کل کمتر از یک‌میلیارد تومان به بازار عرضه شده‌اند بسیار محدود است، اما متقاضیانی که سطح بودجه آن‌ها کمتر از این میزان است، هنوز هم قادر به خرید آپارتمان در شهر تهران هستند.
در مناطق متوسط برای خرید یک واحد معمولی ۴۰ مترمربعی به‌طور میانگین افراد باید بودجه‌ای حدود یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در اختیار داشته باشند، اما هنوز هم می‌توان در برخی محلات قدیمی و مصرفی واقع در نیمه‌جنوبی با بودجه‌های کمتر از یک‌میلیارد تومان هم اقدام به خرید مسکن کرد.
در خردادماه بنا بر اظهار واسطه‌های معاملات مسکن برخی از محلات جنوبی شهر تهران، تعداد قابل‌توجهی از متقاضیانی که برای خرید آپارتمان به بازار ملک و بنگاه‌ها مراجعه کردند، بین ۶۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان بودجه داشتند. ضمن اینکه بخشی از این افراد در خردادماه موفق به خرید مسکن در این بازه قیمتی شدند.
هم‌اکنون مناطق جنوب‌شرق تهران تعداد بیشتری از فایل‌های فروش مسکن با قیمت کل کمتر از یک‌میلیارد تومان را در خود جای داده‌اند، بنابراین تعداد چنین فایل‌هایی در مناطق جنوب‌غرب پایتخت بسیار کمتر از مناطق جنوب‌شرق است؛ بنابراین آن دسته از متقاضیانی که خواستار خرید مسکن ارزان‌قیمت در تهران هستند، بهتر است مناطق واقع در جنوب‌شرق پایتخت را برای جست‌وجو و خرید خود انتخاب کنند.
در جدول نبض بازار امروز برخی از فایل‌هایی که طی روز‌های اخیر به بازار مسکن مناطق مختلف با قیمت کمتر از یک‌میلیارد تومان عرضه شده‌اند، معرفی شده است.
خانه‌های کمتر از یک‌میلیارد در تهران/کجای تهران با یک میلیارد می‌توان خانه خرید؟ /املاک یک میلیاردی در تهران
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد