hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان اصفهان

اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان اصفهان

آیین شکرانه ایجاد 220 هزار شغل بنیاد برکت در سال 99 و اعلام ایجاد 270 هزار شغل در سال 1400 هم‌زمان با سراسر کشور در اصفهان برگزار شد.

آیین شکرانه ایجاد 220 هزار شغل بنیاد برکت در سال 99 و اعلام ایجاد 270 هزار شغل در سال 1400 هم‌زمان با سراسر کشور در اصفهان برگزار شد.

به گزارش رویداد امروز، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان اصفهان گفت: این تعداد اشتغال در ده استان کشور انجام می‌شود که استان اصفهان نیز با یک طرح در این آیین که به صورت مجازی برگزار شد حضور داشته است.

تورج حاجی رحیمیان افزود: طرح اشتغال‌زایی که در اصفهان کلید خورد در شهرک صنعتی شهرضا واقع شده که طرحی تولید انواع فرو آلیاژها (فرو منگنز فرو سیلکو منگنز و فرو سیلیس) است این تولیدات مورد نیاز صنعت فولاد هستند که به ازای تولید هر تن فولاد نیاز به 6/6 کیلوگرم فرو منگنز و 1/5 کیلوگرم فرو سیلکو منگنز است.

وی ادامه داد: با افتتاح این کارخانه تولیدی اشتغال مستقیم برای 15 نفر و اشتغال غیرمستقیم برای 80 نفر فراهم شده است.

حاجی رحیمیان عنوان کرد: برای راه‌اندازی این کارخانه بیش از 10 میلیارد سرمایه لازم داشت که بنیاد برکت 3 میلیارد سرمایه‌گذاری در این کارخانه را تأمین کرد.

وی اظهار کرد: بنیاد برکت به عنوان نماینده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم مأموریت ویژه دارد، هدف اصلی این بنیاد توانمندی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی و کمک به آبادانی و توسعه فضاهای آموزشی فرهنگی و مذهبی است. ارائه خدمات حمایتی و درمانی به مناطق محروم در سراسر کشور یکی دیگر از اهداف پیش رو است.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته با ایجاد 30 طرح اقتصادی 8 هزار و 495 اشتغال داشته‌ایم و امیدواریم در سال جدید بتوانیم 10 هزار و 570 شغل ایجاد کنیم عنوان کرد: در استان اصفهان با مشارکت در توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی تاکنون با ظرفیت اشتغال 14 هزار و 483 نفر سرمایه‌گذاری 470 میلیارد تومانی داشته که این اشتغال‌ها بنگاه محور، اجتماع‌محور و تسهیلات کارگاهی بوده است.

حاجی رحیمیان ادامه داد: مجموع آورده بنیاد برکت در استان اصفهان 572 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است که در حوزه توانمندسازی و اشتغال 467 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

 او اضافه کرد: در حوزه ساخت مدارس 81 میلیارد و 500 میلیون تومان و ساخت مساجد یک میلیارد و 100 میلیون تومان و اجرا سایر پروژه‌های زیربنایی 15 میلیارد تومان، ساخت مسکن محرومان 5 میلیارد و 300 میلیون تومان و خدمات حمایتی و درمانی از ایتام یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده و این در حالی است که در نقاط محروم برای سال 1400 طرح‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.














امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد