hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جولان کرونا در غرب استان مازندران/ آمارها حکایت از شروع پیک پنجم کرونا دارد

جولان کرونا در غرب استان مازندران/ آمارها حکایت از شروع پیک پنجم کرونا دارد

به دنبال شیوع ویروس منحوس کرونا و پایان ماه مبارک رمضان، کرونا در شهرهای غربی استان جولان می‌دهد.
روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و آغاز عید بندگی در روزهای آینده امسال و سال گذشته برای مردمان خطه شمال خوش یمن و مبارک نبوده است. شیوع ویروس منحوس کرونا نتیجه ای جز افزایش ورودی بیمارستانی و فوتی در قبرستان‌ها چیزی عاید مردمان مازندران نکرده است.
بیش از 15 ماه از شیوع ویروس خانمانسوز کرونا در کشور می‌گذرد و در استان مازندران که آبستن ورود همیشگی گردشگران داخلی و خارجی بوده همواره در معرض خطرپذیری بالا از حیث آمار کرونایی است.
بهار امسال بدترین بهار اولین سال قرن باید قلمداد شود چرا که در ابتدای سال هجوم بیش از اندازه مسافران به استان سبب شد تا ماهها این ویروس منحوس با شکل‌های انگلیسی، آفریقایی و هندی در شهرهای استان جولان بدهد. شیوعی که اکنون در روستاهای هدف گردشگری و بوم گردی غرب مازندران پرسه می‌زند.
کرونایی که می‌تواند از نوع هندی و آفریقایی باشد هنوز از سوی مسئولان علوم پزشکی مازندران تایید نشده ولی احتمال شیوع این ویروس نیز از سوی مسئولان بهداشتی مازندران نیز تصدیق شده است.
با توجه به اینکه مدیران ستاد ملی کرونا پس از 15 ماه تازه یاد مردمان خطه شمال افتاده و قصد بستن محورهای مواصلاتی استان در روزهای منتهی به عید فطر امسال را کرده، مسافران و ویلانشینان شمال که عمده آنان از هفته‌های گذشته با روزه خواری و عدم رعایت مسائل بهداشتی در سواحل شمال پرسه می‌زدند، این روزها سوغات کرونای هندی و آفریقایی را به مردمان شمالی می‌خواهند هدیه دهند.
خدا کند شیوع ویروس منحوس کرونا در مازندران و استان‌های شمالی فروکش کند چرا که این ویروس منحوس با اسامی و عناوین هندی و آفریقایی به مراتب خطرناک تر و کشنده تر از موارد انگلیسی و چینی بوده است.
با این اوصاف اخبار رسیده از دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل از سه رقمی شدن و افزایش ورودی بیماران کرونایی به مراکز درمانی استان که عمدتا از شهرهای غربی و مرکزی استان بوده خبر می‌دهد.
حضور قریب به 600 بیمار بستری کرونایی در مراکز بیمارستانی مازندران بیم آن را برای مردم مازندران دوچندان می‌کند که روزهای بعد عید فطر که به تعطیلی دانش آموزان از مدارس نزدیک می‌شویم و سواحل شمال مملو از مسافران می‌شود چه فکری باید برای این معضل شیوع کرونا در سواحل کرد.
بر اساس گزارشات مردمی خبرنگاران تسنیم در شهرهای ساحلی مازندران، کرونا نه تنها در مازندران تمام نشده بلکه تازه شروع شده چرا که با باز بودن محورهای مواصلاتی در ماه‌های خرداد تا شهریور مردم برای استفاده از سواحل و دریا به این استان و دو استان شمالی سفر می‌کنند و جولان کرونا از دشت و دامنه به دریا و ساحل سوق خواهد یافت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد