hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ماه رمضان فرصتی برای زنده نگهداشتن یاد 1318 شهید رمضان است

ماه رمضان فرصتی برای زنده نگهداشتن یاد 1318 شهید رمضان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: یک هزار و 318 نفر از شهدای استان در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیده‌اند.
مشهدپایگاه خبری رویداد ایران -حجت الاسلام حسین معصومی گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای از خاطرات، رشادت، و فداکاری‌ها است و در ماه رمضان ارج و مقام این فداکاری‌ها به اوج رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: جنگ و مبارزه با دشمن شب و روز نمی‌شناسد، رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با دهان روزه نیز با رژیم صدام می‌جنگیدند و با همان حال به شهادت می‌رسیدند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد استان ادامه داد: استان خراسان رضوی 17 هزار 311 شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است که از این تعداد یک هزار و 318 شهید در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیدند.

این مقام مسئول تاکید کرد: «روزه ‌داري»، «تاكيد به قرائت قرآن»، «دعا براي رزمندگان اسلام»، «آرزوي شهادت»، «وحدت»، «توجه به فرامین اسلام» و «حفظ حجاب» از مهمترین مواردی است که شهدا در وصیت نامه‌های خود به آن تاكيد ویژه کرده‌اند. 

وی در خصوص تغییرات آمار شهدا و ایثارگران افزود: شهادت و جابه جایی خانواده شهدا و ایثارگران به استان خراسان رضوی و برگزاری کمیسیون‌های ایثارگری باعث می‌شود، آمار شهدا، جانبازان و آزادگان در طول سال چندین بار تغییر کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد