hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پرونده 15 شهید سلامت خراسان رضوی تایید شده است

پرونده 15 شهید سلامت خراسان رضوی تایید شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: فعالیت‌های پزشکان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا یادآور فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس است و در حال حاضر پرونده 15 شهید سلامت خراسان رضوی تایید و در حکم شهید محسوب می شوند.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت الاسلام حسین معصومی در تجلیل از پزشکان  شاغل در معاونت بهداشت و درمان بنیاد خراسان رضوی که به مناسبت روز پزشک صورت گرفت، ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: طبق آیات قرآن فردی که در راه خدا به شهادت می‌رسد بالاترین سطح کمال انسانی را کسب کرده است و زنده و در نزد خداوند روزی می‌خورد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به وضعیت شهدای سلامت اشاره کرد و گفت: طبق آیین نامه و بررسی پرونده‌ها تاکنون، پرونده 11 نفر از شهدای سلامت استان خراسان رضوی و احراز 4 پرونده دیگر نیز تایید که در حکم شهید محسوب می‌شوند، و تعدادی نیز به دلیل نقص مدارک تایید نشده است.
وی ادامه داد: احمد خسروی خراشادی(پزشک متخصص)، محمد سالاری (پزشک عمومی)، ننه صحافی مقدم (پرستار)، علیرضا شجاعی (نظافتچی)، حسن ارباب (نظافتچی)، صدیقه سیدی (ماما)، محمد رضا برادران روحانی (بینایی سنجی)، حسین هادوی (تکنسین اتاق عمل)، طاهره افشاری (بهیار)، محمد اسماعیلی (پزشک متخصص اطفال) از شهرستان مشهد، مسعود ناوی دوست (پزشک عمومی) از شهرستان سبزوار، علی حاجی پور (شبکه بهداشت) از شهرستان بردسکن، احمد یلی یزدان آباد سفلی (سرایدار) از شهرستان قوچان، سمیه شیرین فریمانی( بهرورز) از شهرستان فریمان و مهرداد حیدری (پزشک متخصص مغز و اعصاب) از شهرستان تربت حیدریه، شهدایی هستند که پرونده‌هایشان تایید شده است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی افزود: البته از نظر اسلام، هر کسی که برای خدا و در راه او قدم بردارد و جانش را از دست بدهد شهید است، و سایر عزیزانی که پرونده‌هایشان تایید نشده است نیز ارزشمند و مغتنم هستند و امیدواریم با رفع نواقص پرونده، این عزیزان نیز تحت پوشش بنیاد قرار بگیرند.
حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه همه ما محتاج شفاعت شهدا هستیم، افزود: خدمات ارائه شده بنیاد به خانواده شهدای سلامت همانند سایر شهدا است و هیچ فرقی نمی‌کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطر نشان کرد: فعالیت‌های پزشکان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا یادآور فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس است.
حجت الاسلام معصومی به مناسبت روز پزشک از محمد جواد غلامپور معاون بهداشت و درمان و پزشکان شاغل در بنیاد خراسان رضوی با اهدای شاخه‌های گل تجلیل و قدردانی کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد