hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کرونا وضعیت مازندران را به سیاهی کشاند/ تداوم تعطیلی واحدهای صنفی

کرونا وضعیت مازندران را به سیاهی کشاند/ تداوم تعطیلی واحدهای صنفی

به دنبال افزایش شیوع ویروس کرونا در استان، مازندران به سمت سیاهی سوق یافته و شاهد تداوم تعطیلی واحدهای صنفی در مازندران هستیم.
این روزها کرونا در مازندران جولان می‌دهد و هر روز آمار ورودی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان از وجود بیماران کرونایی افزوده می‌شود. ظرفیت بسیاری از مراکز بیمارستانی استان نظیر بیمارستان امام خمینی (ره) ساری در برخی ساعات شبانه‌روز تکمیل شده و کادر بهداشت و درمان به سختی فعالیت‌های مداوای بیماران را صورت می‌دهند.
متاسفانه ورود بیش از اندازه و غیرقابل پیش بینی مسافران نوروزی به استان سبب شد تا شهرهای مازندران از وضعیت آبی و زرد به سمت نارنجی و قرمز و فوق قرمز سوق یابند.
هم اکنون همه شهرهای استان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی بوده و هیچ شهری در مازندران زرد و آبی نیست. متاسفانه کرونا جان یک ورزشکار و مربی نام آشنای کشور به نام نادر دست نشان را گرفته است. مسئولان مردم را دعوت به در خانه ماندن می‌کنند و تعطیلی واحدهای صنفی شهرهای استان وارد روز ششم خود شده است.
بر اساس اعلام سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تعداد 248 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان بستری هستند که در این مدت 255 نفر از بیمارستان‌ها مرخص شدند.
وی با بیان اینکه هزار و 304 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز بیمارستانی استان بستری که از این تعداد 225 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند، گفت: وضعیت شیوع بیماری کرونا که عمده بیماران از جنس کرونای انگلیسی بوده در مازندران روند فزونی به خود گرفته است.
فرزاد جلالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیریش 43 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته در مراکز بهداشتی و درمانی بابل، گفت: 58 نفر از بیماران ترخیص و تعداد بستری شدگان به 298 نفر رسیده است و 52 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد