hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > گفتگوی نماینده عالی دولت در شهرستان با جوانان نوری

گفتگوی نماینده عالی دولت در شهرستان با جوانان نوری

نماینده عالی دولت ضمن گفتگو با جوانان حاضر در خانه جوان شهرستان نور، به سوالات و درخواست های مطرح شده در اینستاگرام در حوزه های اشتغال، ورزش، مسائل زیست محیطی، تسهیلات و ... پاسخ داد.
به گزارش پایگاه خبری هم وطن:  دکتر شادمان فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان نور به همراه مهندس نائیج نوری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در خانه جوانان شهرستان، از طریق فضای اینستاگرام بصورت زنده با مردم شریف و جوانان فهیم شهرستان نور گفتگو کرد.
 
پیشنهاد اجرای برنامه گفتگو با جوانان توسط ابولفضل گلپور مدیر خانه جوانان نور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بعنوان یکی از برنامه های هفته جوان مطرح ولی بدلیل متقارن بودن هفته جوان با ایام نوروز و برنامه های انتخاباتی سال1400 در 14 اسفند برگزار گردید.
 
در ابتدای این برنامه گلپور ضمن خوش آمدگویی به اعضا حاضر در گفتگو گزارشی از فعالیتهای خانه جوانان از زمان افتتاح و موارد مورد نیاز را مطرح نمودند .سپس قهرمان کلیج نیز گزارشی از اقدامات اداره ورزش و جوانان در بخش ورزشی و سمن ها ارائه دادند.
نکته جالب این برنامه عدم امکان پخش زنده اینستاگرام در صفحات مجازی دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور و خانه جوان شهرستان به دلیل بارگذاری پست های مربوط به سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود که با استفاده از صفحات دیگر این گفتگو میسر شد و هر یک از افراد شرکت کننده در این پخش زنده سئوالات و درخواستشان رو بیان نمودند که بیشتر شامل: بازگشایی اماکن ورزشی،شیرآبه های غیر بهداشتی الیمالات،ورزش روستایی و عشایری، تجهییز و راه اندازی پیست دو ومیدانی نور، انتخاب شوراهای ورزشی روستاها،اختصاص وام به جوانان ،حمایت از شرکتها جهت سرمایه گذاری و بکارگیری جوانان منطقه،اشتغال قهرمانان ورزشی ،رسیدگی به پارک جنگلی و اشتغال زایی ،امریه جوانان تحصیل کرده و قهرمانان،ساخت باشگاه ورزشی مختص بانوان ،بکارگیر جوانان نخبه و.. مواردی بودند که دکتر با صبر و حوصله به این سئوالات و درخواست ها پاسخ دادند.
این پخش زنده تقریبا 2 ساعت به طول انجامید و در پایان نیز فرماندار شهرستان از کلیه جوانان و مردم شهرستان نور درخواست نمودند که در انتخابات پیش رو شرکت نمایند و با هر فردی که در زمان انتخابات بخواهد از چارچوب قانون خارج شود،حتما برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
با توجه به استقبال جوانان و عدم امکان برگزاری جلسات حضوری با توجه به شرایط کرونایی، یقینا این ارتباطات مستمر خواهد بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد