hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تردد خوزستانی‌ها به همدان ممنوع/تعطیلی غارعلیصدر تا پایان اردیبهشت‌ماه

تردد خوزستانی‌ها به همدان ممنوع/تعطیلی غارعلیصدر تا پایان اردیبهشت‌ماه

استاندار همدان تأکید کرد: تا عادی شدن شرایط، ورود و تردد خودروهای با پلاک خوزستان در استان همدان ممنوع بوده و غار علیصدر تا پایان اردیبهشت ماه تعطیل است. 
سیدسعید شاهرخی در شصتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کروناویروس همدان، با بیان اینکه از مردم استان  همدان که با رعایت پروتکل‌ها باعث شدند تا وضعیت موجود ثابت بماند، تشکر می‌کنیم، مطرح کرد: با توجه به ایام پیشرو که هم مراجعات به بازار و سفرهای نوروزی زیاد است، رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تأکید است.
وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌ها در کل کشور کاهش پیدا کرده و کاهش رعایت پروتکل‌ها مساوی با افزایش گسترش ویروس کرونا است، خاطرنشان کرد: اکثر شهرستان‌های استان همدان در وضعیت زرد و تنها شهرستان اسدآباد در وضعیت آبی قرار دارد.
شاهرخی با بیان اینکه کلیه فعالیت‌ها منطبق براساس رنگ بندی‌های اعلام شده، انجام شود، افزود: با توجه به آخرین وضعیت استان، محدودیت‌های جدیدی در هیچ‌کدام از شهرستان‌ها و بخش‌ها اعمال نخواهد شد.
وی با بیان اینکه گروه‌های شغلی مختلف می‌توانند فعالیت‌های خود را ادامه دهند و تعطیلی بازار همدان مطرح نیست، اظهار کرد: اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشوند و تغییری در وضعیت رنگ‌بندی استان ایجاد شود، محدودیت‌های بیشتری اعمال خواهد شد.
استاندار همدان در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه استان همدان مقصد گردشگری است، ضرورت دارد پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و رعایت شوند و تیم‌های بازرسی‌ها، با حساسیت و شدت بیشتری رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دنبال کنند.
به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونای همدان، وی با بیان اینکه ۷۰ درصد علت ابتلا به کرونا در استان همدان از تماس‌های درون خانوادگی است، از شهروندان درخواست کرد که سلامت بزرگان خانواده را به خاطر ملاقات و دید و بازدید در خطر نیندازند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد