hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کرونای انگلیسی به کاشان رسید / ۲ مورد قطعی مبتلا به ویروس شناسایی شد

کرونای انگلیسی به کاشان رسید / ۲ مورد قطعی مبتلا به ویروس شناسایی شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه کرونای انگلیسی به کاشان رسید، گفت: دو مورد قطعی مبتلا به کرونای انگلسی شناسایی شد.

مهدی دلاوری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به رهگیری کارشناسان حوزه بهداشت در شهرستان کاشان اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته دو فرد مشکوک به ویروس کرونای جهش یافته در شهرستان کاشان شناسایی و در قرنطینه قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه بر اساس نمونه اخذ شده از این افراد مشخص شد این بیماران به ویروس کرونای انگلیسی مبتلا بودند، افزود: این بیماران همچنان در قرنطینه هستند و تدابیر ویژه در این زمینه برای آنان اتخاذ شده است و تحت مراقبت، درمان و قرنطینه قرار گرفتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان ضمن اشاره به قدرت سرایت 30 تا 70 درصد بیشتر ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی ابراز داشت: لازم است شهروندان بیش از پیش رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مد نظر داشته باشند و در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه این دو فرد مثبت بازرگانانی هستند که از پیرانشهر و اربیل عراق به کاشان آمدند، گفت: نامبردگان در ابتدای ورود به شهرستان کاشان در قرنطینه بودند و اقدامات درمانی لازم بر روی این دو فرد انجام شده است اما آنچه اهمیت دارد توجه بیش از پیش به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد