hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آیا ویروس کرونای انگلیسی به کاشان هم رسیده است؟

آیا ویروس کرونای انگلیسی به کاشان هم رسیده است؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه نتیجه آزمایش بیماران مشخص نشده است، گفت: موارد مطرح شده ویژه ویروس کرونای انگلیسی در کاشان حاشیه‌سازی است.

سیدعلیرضا مروجی  ‌ضمن ابراز نگرانی از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان کاشان اظهار داشت: متأسفانه در روزهای اخیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان به میزام قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این موضوع باعث افزایش بیماران بستری به میزان 65 درصد شده است، افزود: افزایش بیماران سرپایی تا 35 درصد نیز یکی از نشانه‌هایی است که نشان می‌دهد میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به شناسایی بیماران مشکوک کرونای انگلیسی در شهرستان کاشان ابراز داشت: هنوز آزمایش بیماران مد نظر در کاشان مشخص نشده است و تمامی موارد ذکر شده در زمینه کرونایی انگلیسی در این شهرستان حاشیه‌سازی است.

وی با بیان اینکه از تمامی شهروندان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استمرار آن تأکید داریم، گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان زمستان سختی را در پیش رو داریم و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی از اسفند پیش رو عبور کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد