hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان رضوی| خرید تضمینی زعفران اجرا می‌شود

خراسان رضوی| خرید تضمینی زعفران اجرا می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: خرید زعفران از کشاورزان به‌صورت تضمینی امسال نیز مانند سال گذشته با محوریت تعاون روستایی در این استان انجام می‌شود.


علیرضا رشیدیان افزود: سال گذشته برای مدیریت بازار زعفران دولت به خرید تضمینی زعفران پرداخت و امسال نیز این کار با محوریت تعاون روستایی انجام می‌شود.

او اظهار داشت: قیمت پایه خرید زعفران توسط دولت و تعاون روستایی طی روزهای آینده اعلام و خرید آن نیز آغاز می‌شود تا نتیجه تلاش و دسترنج زعفران کاران به جیب دلالان و واسطه‌ها نرود.

او گفت: یکی از مشکلات سال‌های قبل در حوزه عمران تأمین حداقل بودجه عمرانی طی نیمه اول سال بود اما امسال از جمله ابتکارات دولت رفع این مشکل و تخصیص مناسب این بودجه در این مدت است.

رشیدیان افزود: در نیمه اول امسال 44 درصد بودجه عمرانی استان ابلاغ شد و تخصیص یافت و هم‌اکنون پروژه‌های عمرانی در دست انجام است.

او اظهار داشت: با توجه به تحولات بازار، قیمت مصالح ساختمانی و مشکلات ایجادشده برای پیمانکاران، بسته حمایتی ویژه پیمانکاران از سوی رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در نظر گرفته‌شده که امید است با این اقدام پروژه‌های نیمه‌تمام به‌زودی به انجام برسد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد