hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تامین ۱۰ میلیون متر مكعب آب شرب برای روستاههای همجوار تاسیسات نفت و گاز گچساران

تامین ۱۰ میلیون متر مكعب آب شرب برای روستاههای همجوار تاسیسات نفت و گاز گچساران

خدمت رسانی به مردم از اولویت های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
بارش شدید باران در روزهای اخیر باعث بروز سیلاب در نقاط مختلف محیط های پیرامون تاسیسات نفت و گاز گچساران گردید که مشکلاتی برای مردم به دنبال داشت
به گزارش روابط عمومی ، علی جعفری دیزگانی با اشاره به آسیب دیدن خطوط لوله آبرسانی بر اثر بارش های اخیر و ایجاد مشکل برای روستاههای همجوار نفت و گاز گچساران گفت : طی بارندگی اخیر و خسارت ناشی از شکستگی لوله های آب شرب ، ساکنین تعدادی از روستاهها با مشکل کم آبی مواجه شدند.
سرپرست روابط عمومی افزود : با دستور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حدودا ۱۰ میلیون متر مکعب آب شرب طی چند روز گذشته توسط تانکرهای اداره ترابری این شرکت به مردم و همجواران وفادار روستاههای دژ سلیمان ، امامزاده اسماعیل و بابا کلان آبرسانی شده است و تامین آب تا رفع مشکل و وصل مجدد ادامه خواهد داشت .
جعفری دیزگانی یاد آور شد : شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در خط مقدم تلاش همواره برای خدمت رسانی به مردم ولایتمدار ایران اسلامی فعالیت مضاعف دارد و از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
وی در پایان از زحمات مردان سختکوش اداره ترابری ،مدیریت خدمات ،مدیریت عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تشکر و قدر دانی نمود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد